ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Кожен 3-й дзвінок із подякою
21.07.2011 / Газета: Херсонський вісник / № 29 / Тираж: 10000

Цілодобова багатоканальна «гаряча» телефонна лінія міського голови працює 1 рік. Головною метою роботи «гарячої» лінії є вирішення проблем кожного громадянина міста, котрий до нас звертається в телефонному режимі, та надання йому допомоги чи роз'яснення.

За цей період звернулося 25081 мешканець міста з різних питань, що потребують різного часу на їх вирішення. Всі дзвінки приймаються та опрацьовуються чотирма спеціалістами сектору оперативного реагування відділу за зверненнями громадян.

В оперативному порядку вирішено 25062 (99,9%) питань, залишено на контролі 19 (0,1%), (ті, які потребують додаткового вивчення чи фінансування).

Запевняю: реагування підприємств, організацій, служб на всі звернення контролюються, тим більше, якщо ситуація вимагає значної уваги, збільшення обсягу робіт, залучення додаткових технічних засобів тощо.

Найбільш актуальними для мешканців міста з початку поточного року є питання щодо відсутності електропостачання — 2391 звернень (21%);

відсутності водопостачання та водовідведення — 2178 звернень (19%);

відсутності теплопостачання в будинках — 497 звернень (4,4%);

обслуговування будинків та прибудинкової території — 365 звернень (3,2%);

благоустрою міста — 426 звернень (3,2%) та 4405 інформаційних питань, що складають (39,3%) тощо.

В порівнянні з другим півріччям року загальна кількість звернень зменшилося на 2683 дзвінків. Це показує, що обслуговують підприємства та установи міста більш уважніше та якісно виконують свою роботу.

Напруженим місяцем виявився липень 2011 року. На «гарячу» лінію міського голови надійшло 1122 звернень, з них: 782 стосовно відключення водопостачання в будинках та 123 електропостачання тощо.

В зв'язку з відсутністю холодного водопостачання в Таврійському мкр-ні 11 липня та 12 липня року надійшло 728 звернень. Вода була відсутня в 42 будинках через відключення від електропостачання 10 центральних теплових пунктів (ЦТП), в яких розташовані станції підкачування питної води. Зняття напруги серед мешканців міста та врегулювання даного питання стало можливим завдяки оперативної роботи безпосередньо спеціалістів гарячої лінії та допомоги керівництва.

Мешканці приватного забудови скаржаться на часту відсутність електропостачання в будинках та запитують, чому Херсонські електромережі виконують обрізку дерев в липні, коли дерева зелені. Перепади електропостачання, як правило, були пов'язані з виконанням планових робіт щодо технічного обслуговування електрообладнання, заміною опор, дротів, повітряних ліній тощо. Після ремонтних робіт, проведених бригадами Херсонських міських електричних мереж, електропостачання повністю відновлено.

Найбільш гострими питаннями на сьогодні для міста є:

щодо відлову бродячих тварин;

щодо розкрадання люків, особливо тих, що належать до комунальної власності;

щодо відновлення доріг та вуличного освітлення по місту;

щодо слабкого тиску в мережі водопостачання, особливо на верхніх поверхах та приватних забудовах тощо.

Дуже приємно, що мешканці міста висловлюють подяки на ім'я Володимира Васильовича Сальдо, а це — кожен 3 дзвінок.

Автор: ІРИНА ДОЦЕНКО, ЗАВІДУВАЧ СЕКТОРУ ОПЕРАТИВНОГО РЕАГУВАННЯ


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту