26 липня, у приміщенні актової зали КП «Херсонелектротранс», відбулися громадські слухання щодо встановлення нічного тарифу на перевезення пасажирів у громадському транспорті. Маршрутки, що ходять увечері, для багатьох херсонців — просто диво, а тут вночі... Проте не так давно міська влада вирішила — треба, і«надала»відповідні вказівки перевізникам.
На слухання прийшло досить багато народу. Під час перерахунку виявилось аж 92 особи! Для нашого міста кількість людей на громадських слуханнях просто приголомшлива. Але, як виявилось згодом, в основному, на слухання прийшли представники фірм-перевізників та їхні керівники. З самого початку, перед оголошенням порядку денного, від директора одного з таких підприємств, Валерія Сивака, надійшла пропозиція: «Мы предлагаем внести еще один вопрос и рассмотреть сегодня и дневной тариф». Саме в цьому пану Сиваку було відмовлено. Після цього бізнесмен заявив: «Вы нас сюда пригласили «для мебели». И так все решите без нас, поэтому такие слушания нам не нужны», — з цими словами він піднявся і вийшов із зали. Слідом за ним пішла чи не третина тих, хто прийшов на «громадські слухання» (що фактично вказує на електоральну «замовленність» такого заходу, т.т. один керівник приводить своїх підлеглих, які голосують так, як йому треба, а потім це видають за «думку народу»).
Доповідав тим, хто залишились на слуханнях, начальник міського управління транспорту та зв'язку, Олексій Жакун: «Враховуючи всі підрахунки, які надало нам державне підприємство «Херсонавтотранссер- віс», ми пропонуємо встановити нічний тарифна перевезення пасажирів по місту у розмірі 5 гривень. До цієї суми входять всі затрати на обслуговування транспорту, паливно- мастильні матеріали та збільшення заробітної плати водіям маршруток, які ходитимуть вночі на 20%».
Після промови пана Жакуна почалося жваве обговорення. Пропозицій щодо нічних перевезень було вдосталь: щоб маршрутки в Херсоні ходили до 3 годині ночі, повісити на кожній зупинці та в автобусі графік руху транспорту вночі (і звичайно ж дотримуватись його), і те, що не можна обговорювати нічний тариф на перевезення, якщо ще не підняті ціни на проїзд у денний час. Остання пропозиція надійшла від звичайних херсонців, які були присутні в залі засідань(?), Випадковість? Ні, знову закономірність. У залі присутні «підставні» люди, які діють на користь фірм-перевізників.
Складається таке враження, що жителі міста зовсім не проти сплачувати за проїзд стільки, скільки їм накажуть бізнесмени та міська влада. Виявляється пасажирів громадського транспорту все влаштовує: поведінка водіїв на дорозі, стан автобусів, у яких вони їздять, графіки руху маршруток та багато іншого. Мабуть, кращих умов херсонцям вже не потрібно, тому вони вирішили прийти на слухання і погодитись з тим, що їм там буде запропоновано. При цьому не сперечаючись, а навіть запропонувати більше сплачувати і вдень за послуги перевезення.
Остаточно визначити, яким все ж таки буде тариф у маршрутках вночі, на слуханнях не змогли. Усі пропозиції, що лунали в залі, було внесено до резолюції засідання, а її в, свою чергу, передадуть у міськвиконком. Але лише як рекомендацію до дії. Найменша сума за проїзд, обговорювана учасниками слухань, складає 4 гривні. Можливо, найближчим часом херсонці зможуть їздити вночі на маршрутних автобусах. Але скільки їм це коштуватиме — наразі невідомо. До того ж, про покращення умов перевезення пасажирів у Херсоні, на громадських слуханнях зовсім не говорилося.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |