Не беруся стверджувати, що більшість рекламодавців переконані у протилежному, але випадок із будівельною компанією «Південенерго» саме на цю думку наштовхує. Посудіть самі: ЇЇ керівництво два тижні тому протягом кількох днів поспіль вперто шукало можливість розміщення своєї реклами про продаж однокімнатних квартир у обласному центрі на першій сторінці саме «Нового дня». А коли всі організаційні питання узгодили, уклали відповідний договір і отримали рахунок, проплатили гроші за дві подачі. Одна з них вийшла 21 липня ц. р., а ось другій — не судилося...
27 липня, у середу, в день друку газети, до редакції зателефонувала менеджер компанії Наталія і попросила зняти рекламу з полоси. Причина — досить банальна. Її й озвучила у телефонній розмові пані Наталія. У попередньому номері «Нового дня», виявляється, було надруковано звіт із прес-конференції керівництва обласної федерації «Самбо/дзюдо», Херсонського клубу «Тан-рэн» айкідо/ке- будо і обласної асоціації спортивного танцю, в якому у негативному ключі йшлося про керівництво будівельної компанії «Південенерго».
«У зв'язку з відмовою від подальшої співпраці з 26 липня 2011 року TOB «Південенерго» відмовляється від публікації, в зв'язку з чим просимо повернути грошові кошти..., — говориться у листі до редакції, підписаному директором TOB «Південенерго» паном Навроцьким.
Мушу сказати пану Навроцькому та всім тим, хто мислить, як і він: ми не продаємо газету, ми продаємо газетну площу під рекламу, і плата за рекламу аж ніяк не є пїдставою закривати журналістам очі на недоліки в роботі чи поведінці того чи іншого рекламодавця. До речі, за таким правилом працюють більшість газет в Україні.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |