ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Реагуємо на кожне звернення
09.08.2011 / Газета: Рідний край / № 32 / Тираж: 1147

З метою виконання Програми Президента України «Україна для людей», враховуючи особливу роль звернень громадян у забезпеченні зв'язку між владою та громадянином, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому, районна державна адміністрація здійснює заходи щодо кваліфікованого та всебічного розгляду питань, які порушуються громадянами.

Відповідно до графіку особистого прийому громадян голова районної державної адміністрації та його заступники протягом першого півріччя 2011 року прийняли 31 громадянина, які порушили 32 питання, з них вирішено позитивно 11, на 21 надано роз'яснення та рекомендації щодо шляхів їх вирішення.

Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання, у ході яких 38 громадян мали можливість розв'язати свої проблеми безпосередньо за місцем проживання.

Письмових звернень надійшло 18. З них до центральних органів влади — 7 (Президента України — 2, Кабінету Міністрів — 1, обласної державної адміністрації — З, на урядову «гарячу» лінію — 1), що на 8 звернень менше проти аналогічного періоду минулого року.

Також, в районній державній адміністрації продовжує св^ю роботу телефонна «гаряча лінія», на яку з початку поточного року звернулись 17 осіб (із них 9 питань було вирішено позитивно). Робота «гарячої» телефонної лінії сприяє оперативному вирішенню питань, що турбують громадян, та забезпечує дотримання їх права на звернення.

В цілому, протягом першого півріччя 2011 року до районної державної адміністрації надійшло 104 звернення. Найбільш проблемними у зверненнях були питання соціального захисту (призначення соціальної допомоги на дітей, надання матеріальної допомоги малозабезпеченим), вирішення проблем комунального характеру (водопостачання, стан доріг), аграрної політики (розмір земельної ділянки, виділеної для ведення особистого селянського господарства, оренда земельних ділянок тощо).

Крім того, при районній державній адміністрації діє комісія з питань надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення, на засіданнях якої розглядаються звернення громадян, що опинилися в скрутному становищі. Протягом звітного періоду на засіданнях вказаної комісії розглянуто 10 звернень громадян, за результатами розгляду їм надано матеріальну допомогу на загальну суму 2700 гривень.

Питання, порушенні у зверненнях, уважно і детально розглядаються, вишукуються всі можливі шляхи для їх вирішення. У випадку, коли звернення носять консультативний характер, заявникам надаються вичерпні роз'яснення згідно чинного законодавства. Наприклад, які потрібно документи і куди необхідно звернутись для отримання державної соціальної допомоги чи земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства тощо.

Кожного місяця проводились засідання постійнодіючої комісії з розгляду звернень громадян.

З метою підвищення правової освіти населення, надання юридичної допомоги найменш захищеній категорії громадян в районній державній адміністрації працює громадська приймальня. Такі ж приймальні працюють і в селищній та сільських радах, управліннях Пенсійного фонду та юстиції. Кожен житель району має змогу звернутись особисто або по телефону за роз'ясненням та вирішенням особистих питань, отриманні допомоги в захисті порушених прав, підготовці документів до розгляду у суді. Громадяни отримують консультації, роз'яснення з питань земельного, сімейного законодавства, права на спадок та ін.

Автор: Л. ЖЕЛЄЗНЯЧЕНКО, провідний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян апарату райдержадміністрації


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту