ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
У центрі уваги — розгляд звернень громадян
09.08.2011 / Газета: Рідний край / № 32 / Тираж: 1147

Своєчасний і об'єктивний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи відділу (Верхньорогачиць- кого відділення) Великолепетиської МДПІ, відповідальним обов'язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно- політичної та економічної стабільності в державі.

Про це переконливо свідчить аналіз щорічних звернень громадян до відділу (Верхньорогачицького відділення) Великолепетиської МДПІ. Втім, найхарактернішу тематику звернень можна відстежи- ти навіть з роботи податкової інспекції протягом січня-червня поточного року. Зокрема на особистий прийом до посадових осіб відділу (Верхньорогачицького відділення) Великолепетиської МДПІ звернулося 106 громадян. Скарг під час особистих прийомів за даний період не надходило. Переважна кількість звернень громадян, які надійшли під час особистих прийомів, стосувалася роз'яснення норм Податкового кодексу України.

Системний аналіз та узагальнення результатів розгляду звернень громадян дають можливість для своєчасного виявлення найбільш гострих суспільно значущих проблем та упередження конфліктних ситуацій, формування ідеології добровільної сплати податків.

У відділі (Верхньорогачицькому відділенні) Великолепетиської МДПІ постійно проводяться заходи, які є своєрідною безперервною лінією і забезпечують зворотній зв'язок податкових органів із громадськістю. На семінарах із платниками податків, засіданнях «круглого столу», під час зустрічей з трудовими колективами, окрім застосування податкового законодавства обговорюються й питання щодо розгляду звернень громадян. Зокрема, про забезпе- чення реалізації громадянами конституційного права на звернення та порядок розгляду звернень громадян в органах ДПС. Надається інформація про проведення телефонних сеансів «гаряча лінія», щодо порядку та графіків особистих прийомів керівництвом органів ДПС області та виїзних прийомів керівництвом МДПІ. Крім того, надаються для оприлюднення у друкованих ЗМІ інформаційні матеріали щодо організації розгляду звернень громадян та різних категорій платників податків.

Автор: О. ПРИХОДЬКО, начальник Верхньорогачицького відділення Великолепетиської МДПІ


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту