Лише місяць тому на посаду керівника комунального підприємства «Херсонелек- тротранс» був призначений Михайло Мосін. На офіційному сайті міської ради вказано, що «рішення щодо зміни керівника цього життєво важливого для Херсона підприємства обумовлено необхідністю його подальшого розвитку та модернізації в сучасних економічних умовах». Звичайно, у нового директора не було іншого виходу, окрім як пропонувати нові Ідеї та підходи до розвитку МКП, 8 серпня Михайло Сергійович зібрав прес-конференцію, аби розповісти громадськості про нововведення, що чекають херсонців.
По-перше, керівник визначив основні проблеми підприємства, щоб зрозуміти, що саме гальмує його розвиток. «На даний час на підприємстві існує безліч проблем, що потребують негайного вирішення, — зазначив Михайло Мосін. — Це і зношення рухомого складу тролейбусного парку, і недостатність бюджетного фінансування, і ще багато чого». Так, сьогодні тролейбусний парк нараховує лише 80 одиниць, з яких 10 підлягають списанню. 43 тролейбуси щодня виїжджають на маршрути, додатково випускають ще кілька на спецрейси. При цьому, саме додаткові тролейбуси на маршрутах «Гідропарк — Таврійський» та «Гідропарк — Шуменський» дали можливість підприємству збільшити дохід на 2 тис грн лише за два тижні. Враховуючи зростання надходжень Михайло Сергійович обіцяє вже до кінця поточного року значно збільшити рухомий склад підприємства. У вересні, на сесії міської ради, депутати повинні будуть визначитись з фінансуванням підприємства, а вже в листопаді, за прогнозами, у Херсоні мають з'явитись нові тролейбуси. Михайло Мосін заявив також, що кошти на купівлю транспорту отримає не з бюджету. «Минулого тижня я зустрічався з представниками інвестиційного фонду, — розповів Михайло Сергійович. — Наші фахівці розглядають можливість придбання китайських та українських тролейбусів. З листопада чернігівський завод починає виробництво білоруських тролейбусів. Корпорація «Еталон» отримала ліцензію на виробництво, ми вже там були і оглядали цю техніку, і вона нам подобається. По-перше, це доступ до заміни запчастин, по- друге, можливість отримання консультацій, швиддіе за все, на них ми й зупинимось. У вересні подамо на розгляд сесії, щоб отримати дозвіл на залучення інвестиційних коштів. Адже з бюджету грошей на оновлення парку чекати не доводиться, тому що всі кошти, виділені на придбання нових тролейбусів, йдуть найперше в ті міста, де проходитиме Євро-2012. Тому ми знай шли альтернативні шляхи фінансування».
Окрім появи нових тролейбусів, «Херсонелектротранс» готує своїх пасажирів до докорінної зміни системи надання послуг. Уже наступного року, принаймні в тестовому режимі, планують запустити кілька автоматизованих систем. Так Михайло Сергійович розповів, що облік пасажиропотоку буде переведено в електронну форму, пасажирів забезпечуватимуть електронними квитками, ввести хочуть також автоматизовану систему охорони. Лише останнє дозволить скоротити витрати підприємства аж на 80 тис грн. При цьому персонал «Херсонелектротрансу» не втратить робочі місця, а буде перекваліфікований, обіцяє директор.
Що ж, ідей у нового керівництва багато, але які з них вдасться реалізувати? Що ж, відповідь на це питання можна буде отримати вже до кінця цього року. Адже не перший керівник «Херсонелектротрансу» розповідає городянам про те, як гарно буде працювати МКП в Херсоні, проте... тролейбус на зупинці можна інколи чекати годинами.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |