Як з 'всувалося під час аналізу стану роботи із зверненнями громадян протягом першого півріччя нинішнього року, ситуація змінилася суттєво, люди турбують органи влади (райдержад- міністрацію та виконкоми сільських, селищних рад) утричі більше, ніж минулого року.
Це засвідчили й цифрові викладки спеціалістів при розгляді на колегії і у прийнятому розпорядженні голови райдержадміністрації.
Збільшилась кількість листів на адресу місцевих органів виконавчої влади від мешканців Привільської, Олександрівської, НовО- павлівської сільських та Мирненської селищної рад. Загалом за півроку до райдержадміністрації надійшло 94 звернення (торік — 55), з них письмових — 23, під час особистого прийому — 39, на виїзних прийомах — 32.
З усієї кількості звернень 26 вирішено позитивно, на 68 надано роз'яснення згідно чинного законодавства.
Частіше потребували втручання владних структур і представники найменш захищеної категорії громадян: інваліди, ветерани праці, інші пенсіонери. Навіть два звернення від учасників війни та бойових дій зареєстровано та дев'ять — від багатодітних сімей, одиноких матерів.
Найбільш проблемними для зазначеної категорії дописувачів були питання соціального захисту, комунального господарства, охорони здоров'я, земельні питання. Надійшло одне повторне звернення і сім колективних.
Аби людям було зручнішим і доступнішим спілкування з головою райдержадміністрації, заступниками голови, здійснено 34 виїзні прийоми громадян за місцем їх проживання, у ході яких домінували питання аграрної політики та земельних відносин, комунального господарства, транспорту та зв'язку, соціального захисту, праці та заробітної плати.
Писали люди і у вищі інстанції: п'ять листів з нашого району відправлено до Адміністрації Президента України (торік — жодного), Секретаріату Кабінету Міністрів — 1, стільки ж — до Пенсійного фонду України.
Окрім виїздів у населені пункти, у районній державній адміністрації затверджено графік проведення «прямих телефонних ліній», їх за півроку відбулося сім, однак запитань від населення не надходило, а на урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 5 (торік — 8).
Виходить, що заявники не тільки і не настільки розраховують на допомогу місцевих органів влади, хоча варто проаналізувати, чи завжди і сповна вона використовує свої повноваження і можливості. Саме з цією метою головою районної державної адміністрації проводяться дні контролю. З початку року проведено шість засідань групи контролю, на яких аналізується стан розгляду звернень громадян і виконавська дисципліна у районних службах, розглядаються подібні питання і на засіданнях колегії райдерждміністрації.
Звичайно, що у переважній більшості звернення громадян до влади є наслідком якихось незрозумілих чи неприйнятних для людей законодавчих змін, явищ, умов, та все ж, як зазначалося на колегії, слід звернути увагу на погіршення виконавської дисципілни у деяких управліннях та відділах райдержадміністрації. Крім того, не досягнуто належного рівня інформування про діяльність владних структур на територіях деяких сільських рад.
Зважаючи на викладене, з метою поліпшення стилю і методів роботи із зверненнями громадян та організації їх особистого прийому перед заступниками голови райдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів поставлено завдання неухильно дотримуватися графіків особистого прийому, в тому числі і за місцем проживання громадян; своєчасно та якісно інформувати щодо проведеної роботи; чітко дотримуватися термінів розгляду звернень.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |