Більше року у Скадовську діє нова автостанція. Жителі і гості міста вже звикли до комфортних умов сучасної автостанції, з кондиціонером і опаленням. Станційний збір нової автостанції менший, ніж по області, що приваблює перевізників і зменшує ціну на білет. Такі умови дозволили прогресуючій фірмі залучити перевізників не тільки з Херсонської, але й з інших областей України.
На даний час підприємство «Корсар» обслуговує усі маршрути приміського сполучення району, а це — 32 населених пункти. Фірма має сім рейсів у день до обласного центру. Діє постійне сполучення з такими містами, як Київ, Харків, Дніпропетровськ та іншими.
У «Корсарі» працює 45 осіб, на ходу 35 автобусів різного класу та пасажиромісткості. Підприємство має закриті приміщення для ремонту чотирьох автобусів одночасно, токарний, слюсарний і паливний цехи. Для передрей- сової та післярейсової перевірки стану здоров'я водіїв та техніки є кабінети медичного працівника і механіка, де працюють кваліфіковані спеціалісти.
За перший квартал 2011 року перевізник поповнив бюджети різних рівнів податками на суму 100 тисяч фн.
«Корсар» з'явився на ринку автомобільних перевезень у 2003 році. У той час приватне підприємство обслуговувало тільки один маршрут Скадовськ — Хмільник. На лінії працювало п'ять осіб та два автобуси. Вижити в умовах жорсткої конкуренції новому підприємству допомогли завзятість і професіоналізм колективу. Використовуючи кредити, поповнювали автомобільний парк, на тендерах вигравали нові маршрути, пасажирам надавались нові послуги. Таким був початок «Корсару».
Сьогодні, крім рейсових перевезень, підприємство розвозить школярів по восьми сільських школах та на суботники і спортивні змагання. Також автобуси «Корсару» доставляють людей на дачні селища «Моряк», «Джарил- гач» і «Таврія».
Довезти пасажира до пункту призначення — головне завдання скадовського перевізника. Бувають випадки, коли автобус ламається в дорозі, і тоді потрібні рішучі дії. Сталося це з автобусом, який йшов до Дніпропетровська. Після телефонного дзвінка з автобуса на цей маршрут терміново вислали новий автобус. Складніша ситуація була з автобусом, що віз пасажирів до Києва і зламався у Миколаївській області. Водій доставив пасажирів до найближчої автостанції та домовився з іншим перевізником доправити людей до кінцевої зупинки.
Приватне автоперевізне підприємство, тим не менш, дбає про своїх працівників. Вони оформлені на законних підставах, отримують реальну заробітну плату, йдуть відрахування до Пенсійного фонду. На старість нинішні працівники «Корсару» не лишаться «за бортом» життя.
Але є у підприємства і проблеми. Тариф на приміське сполучення занижений, бо становить 16 коп. за км. Обласний, приміром, — 21-25 коп. за км. Така ситуація, а також відсутність дорожнього покриття до деяких сіл робить певні маршрути нерентабельними. Звичайно, страждають від цього жителі віддалених сіл, які не можуть вчасно потрапити до райцентру, техніка швидше зношується. Через це виникають і проблеми з оновленням автопарку, своєчасним ремонтом та заміною запчастин.
Та попри перешкоди, приватне підприємство «Корсар» зарекомендувало себе як серйозний та надійний перевізник, який і надалі буде сполучати села і міста.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |