З появою нової особи на посаді керівника міського комунального підприємства (МКП) «Херсонелектротранс» почались непорозуміння та суперечки щодо вартості проїзду пільгових категорій громадян на тролейбусах під час навігації на спеціальних рейсах.
Ні для кого не секрет, що МКП «Херсонелектротранс» має значну суму заборгованості з виплат заробітної плати своїм працівникам. Крім того, у підприємства є заборгованість до виплати податків у бюджети всіх рівнів та у Пенсійний фонд. Така ситуація склалась у зв'язку з тим, що субвенції з державного бюджету місцевому надходять несвоєчасно та у неповному обсязі, тому комунальне підприємство значну частину перевезень пільгових категорій громадян, які є найбільшою часткою у перевезеннях тролейбусників, виконує за власний рахунок.
Саме на безкоштовне перевезення пільговиків іде найбільша частка витрат, що, за інформацією підприємства, станом на 01.07.2011 досягли 8 млн.891,6 тис. грн., з яких: з міського бюджету, у вигляді компенсацій, надійшло тільки 5 млн. 9,1 тис. грн., тобто 56,3%.
Через процедуру проведення громадських слухань, фінансові збитки підприємству хотіли частково відшкодувати за рахунок введення оплати у сумі 50% від вартості тролейбусного квитка для пільговиків- пенсіонерів, інвалідів та учасників Великої Вітчизняної війни — на спеціальних рейсах. Отримавши таку інформацію депутати міськради, які повинні стояти на захисті інтересів населення, обурились. Зокрема, свій протест у депутатському запиті на пленарному засіданні ІХ сесії міськради, що відбулось ще 24 червня, висловила депутат Херсонської міської ради, перший секретар міськкому Компартії України, Алла Бєліченко.
У день сесії мені повідомили, що проходитимуть громадські слухання по виплаті пільговиків за проїзд у тролейбусах. Прийшовши на сесію, я відразу зробила від мікрофона депутатський запит щодо пояснень проведення слухань. Міський голова мені відразу не відповів, посилаючись на те, що відповідь буде обов'язково дана, але у письмовому вигляді, — зазначила вона.
Відповідно до Закону відповідь на депутатське звернення повинна була б надійти на 10-й день, але пані Бєліченко отримала відповідь за підписом заступника мера тільки 19 липня.
На свій запит я чекала відповідь майже місяць! Це вже порушення закону, — обурена депутат. Цілком доцільне зауваження, беручи до уваги, що за цей період, останнього тижня червня, відбулись і громадські слухання з цього приводу.
Михайло Мосін, який місяць тому був призначений на посаду керівника МКП «Херсонелектротранс», 10-го серпня «запустив» тролейбуси за всіма «спеціальними» маршрутами. За словами пасажирів-пільговиків, з них брали за проїзд плату у 50-відсо- тковому розмірі, тобто 50 коп.
Увечері того ж дня, за участю представників міськвиконкому та депутатів-комуністів, проблему було вирішено — кошти за проїзд з пільговиків вимагати перестали. Великою мірою, якнайшвидшому припиненню непорозуміння сприяли і самі грома- дянй-пасажири, які буквально «обривали» телефони міськвиконкому.
- У нас телефон у міськраді просто розривався. Люди телефонували спочатку на гарячу лінію у міськвиконком, звідти їх направляли у транспортний відділ. А вже потім вони дзвонили нам, депутатам. Можливо, керівник «Херсонелектротрансу» і переслідував добрі наміри — розрахуватися з заробітною платою, — але ж не за рахунок пенсіонерів! Певно, він думав, люди не зрозуміють, що брати у пільговиків гроші за квиток неправомірно, — додала Алла Миколаївна, На сьогодні спеціальні рейси відмінили. Усі громадяни сплачують за квиток 50%, а усі пільговики знову їздять безкоштовно. «Але не факт, що «Херсонелектротранс» знову не візьметься за старе, тому ми будемо пильнувати», — запевнила депутат-комуніст.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |