ІА «Контекст Причорномор'я»
Херсон  >  Моніторинги
Школи без учнів простоять ще довго
15.09.2011 / Газета: Новий день / № 38 / Тираж: 36600

Нинішнього навчального року на Херсонщині не прийняли учнів шість загальноосвітніх шкіл. Закриті, або «призупинили роботу», Іванівська ЗОШ І —II ступенів, Скадовська ЗОШ Новотроїцького району, Наддніпрянська ЗОШ № 42 Херсонської міської ради, Каїрська ЗОШ І ступеня Го- ностаївського району, Дальненська та Степненська загальноосвітні школи І ступеня Нижньосірогозького району. Мотивація — відсутність контингенту учнів. Рішення закрити школи ухвалили місцеві органи влади, а учнів, які навчалися в цих закладах, перевели до інших шкіл або підвозити- муть до сусідніх населених пунктів. Вимушена оптимі- зація пов'язана з гострою демографічною кризою, передусім у степових районах. У деяких сільських школах у класі навчалося по 1—2 учня, а в деяких цьо- горіч узагалі не було першокласників.

Як не болісно усвідомлювати, але вимирають не лише віддалені села, а й наближені до осередків цивілізації. Молоді сім'ї тут не затримуються, а отже, народжувати нікому. Тож, за словами заступника начальника управління освіти та науки облдержадміністрації Віктора Меренкова, закриті школи будуть затребувані ще нескоро. Можливо, чекати доведеться десятиліття. Втім, як запевнив посадовець, жодного закладу не збираються пере- профільовувати чи продавати, як це трапилося колись з дитсадками. Сьогодні шкільні будівлі охороняються, здебільшого, за- рунок місцевих бюджетів. Втім, чи надовго за такої ситуації вистачить ресурсів утримувати їх споруди та майно, — питання риторичне. Бо ж і в робочому стані більшість з них через постійний брак фінансування виглядала не вельми.

Автор: Олена НЕЧИПУРЕНКО


© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2024 S&A design team / 0.006
Перейти на повну версію сайту