замовників будівництва у створенні інженерно-транспортної інфраструктури міста Скадовська
Додаток до рішення міської ради від 23.09.2011 року №144
Продовження. Початок у №78 від 5.10.2011 р.
2.1.8. Пайовий внесок замовників будівництва у розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста (далі – пайовий внесок) – внесок у грошовій формі, який замовник будівництва має сплатити до міського бюджету без урахування ПДВ, що діє на дату сплати;
2.1.11. Договір про пайову участь замовників будівництва у розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста (далі – договір) – документ, що фіксує двосторонню домовленість між сторонами (міською радою та замовником будівництва) про пайову участь замовника будівництва у розвитку соціальної інфраструктури міста.
3. ЗАКОНОДАВЧА БАЗА
3.1. Положення про пайову участь замовників будівництва у розвитку інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури міста складено і діє відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», Бюджетного кодексу України, Господарського кодексу України.
4. СФЕРА ДІЇ ПОЛОЖЕННЯ
4.1. Дія порядку поширюється на всіх замовників будівництва:
– які мають намір здійснити будівництво об’єкта містобудування на території міста, крім замовників, визначених пунктом 6.3 даного порядку;
– які отримали дозволи на будівництво об’єкта містобудування на території міста до набрання чинності даного порядку, але не ввели об’єкти в експлуатацію.
4.2. Платниками пайового внеску є замовники будівництва згідно з розділом 6 даного порядку.
4.3. У разі якщо після укладення договору відбувається зміна замовника будівництва, то рішення виконавчого комітету міської ради про зміну замовника приймається після укладення нового договору із замовником у порядку, передбаченому порядком, з урахуванням сум пайового внеску, сплачених попереднім замовником. Сплачені попереднім замовником суми пайового внеску не повертаються, а зараховуються при укладенні договору.
4.4. Дія порядку розповсюджується на всі об’єкти, на які видано дозволи до моменту затвердження даного порядку, але не введено об’єкти в експлуатацію.
5. ДЖЕРЕЛА ФОРМУВАННЯ ДОХІДНОЇ ЧАСТИНИ
ПАЙОВОЇ УЧАСТІ
У РОЗВИТКУ ІНЖЕНЕРНО-ТРАНСПОРТНОЇ
І СОЦІАЛЬНОЇ
ІНФРАСТРУКТУРИ МІСТА
5.1.1. Джерелом формування дохідної частини є пайова участь замовників будівництва у розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста.
6. ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ КОШТІВ ЗА РАХУНОК ЗАМОВНИКІВ
6.1. Пайова участь замовників будівництва у розвитку інженерно–транспортної та соціальної інфраструктури міста розраховується у розмірі 10% від вартості будівництва об’єкта місто-будування – для нежитлових будівель або споруд; 4% загальної кошторисної вартості будівництва об’єкта містобудування – для житлових будинків.
Продовження у №82 від 19.10.2011 р.
© 2005—2024 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2024 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |