![]() |
|
![]() |
![]() |
Підвищення рівня безпеки на всіх видах транспорту та висока відповідальність перед пассажирами за якість перевезень — головний пріоритет Міністерства транспорту та зв'язку України. На цьому наголосив перший заступник міністра транспорту та зв'язку України Василь Шевченко під час наради з питань безпеки руху, польотів, судноплавства за 2009 рік та заходів щодо покращення безпеки у 2010 році, що відбулася 26 січня в Мінтрансзв'язку.
За словами Василя Шевченка, протягом 2009 року в транспортному комплексі України сталася 1291 аварійна подія — проти 1356 за аналогічний період 2008 року (менше на 4,8%). «Ми виконали наше стратегічне завдання щодо щорічного зниження рівня аварійності на транспорті України на 5%», — підкреслив перший заступник міністра, додавши, що в подальшому Мінтрансзв'язку продовжуватиме роботу зі зниження аварійності та якісного покращення функціонування галузі.
«Ми несемо величезну відповідальність перед суспільством, адже за статистикою стоять людські життя», — сказав Василь Шевченко.
У порівняні з 2008 роком відбулося зменшення аварійних подій: на авіаційному транспорті — на 20,3%, морському і річковому транспорті — на 9,5%, залізничному транспорті — на 3,8 %. Кількість ДТП на залізничних переїздах знизилася на 21,2 %.
При цьому загалом зменшилася кількість загиблих на 40%, проте зросло число травмованих -на 23,5%. Зростання кількості травмованих сталося перш за все на автомобільному транспорті загального призначення.
Для того, щоб підвищити рівень безпеки, за дорученням першого заступника міністра протягом місяця буде розроблено загальний План заходів, спрямованих на забезпечення безпеки руху на автомобільному та залізничному транспорті, польотів, судноплавства та в сфері зв'язку.
Василь Шевченко також звернувся до всіх присутніх на нараді приділити високу увагу та ретельніше ставитися до безпеки. «По кожному напрямку підгзлузі керівник повинен подбати про належну безпеку та нести за це відповідальність», — підкреслив він.
Серед пріоритетних завдань для транспортної галузі на 2010 рік, — удосконалити якість державного нагляду та управління безпекою руху, польотів, судноплавства, завершити розробку Державних цільових програм підвищення рівня безпеки польотів, судноплавства, а також подовжити запровадження системи навчання працівників щодо перевезення небезпечних вантажів.
«Тільки проведення єдиної державної політики у сфері безпеки, надійна та вмотивована законодавча база і ефективний державний нагляд й контроль за її дотриманням дозволить забезпечити безпечне функціонування транспорту в цілому», — підкреслив Василь Шевченко.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.008Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |