![]() |
|
![]() |
![]() |
Триває підготовка залізничного транспорту до проведення в Україні Євро-2012. Виконання Державної цільової програми підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу по залізничному транспорту у 2009 році склало 2513,31 млн грн. Робота з підготовки залізничної інфраструктури здійснюється з багатьох напрямків. Зокрема, у 2009 році були виконані такі заходи:
- впровадження на залізницях України швидкісного руху пасажирських поїздів
На напрямках впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів Київ-Полтава-Красноград-Лозова-Донецьк та Київ-Жмеринка-Львів було модернізовано майже 130 км колії. Різними видами ремонту оздоровлено майже 390 км колії. Також проведений ремонт 79 комплектів стрілочних переводів та 148 комплектів замінено новими. Капітально відремонтовано 15 переїздів.
На дільниці Київ — Гребінка виконувалися роботи з реконструкції та модернізації пристроїв енергетики. Також проводилася модернізація контактної мережі та системи телеуправління на дільниці Красне — Львів.
- комплексна модернізація ділянки залізничного напрямку Полтава — Бурти — Користівка для розвантаження ділянок на залізничних напрямках, якими рухатимуться пасажирські поїзди
На дільниці електрифікації Полтава-Південна — Мала Перещепинська розгорнутою довжиною 50,9 км у 2009 році проводилися роботи з будівництва контактної мережі. Крім того, велися будівельно-монтажні роботи з електрифікації парків ст. Кременчук.
- будівництво залізнично-автомобільного мостового переходу через р. Дніпро в м. Києві.
У 2009 році майже закінчено будівництво залізничної складової мосту через р. Дніпро, залізничних естакад правобережного та лівобережного підходів, залізничного підходу на дільниці від ст. Дарниця до лівобережної естакади та однієї колії від ст. Київ-Московський до залізничної естакади правобережного підходу. Вся залізнична дільниця від ст. Київ-Московський до ст. Дарниця електрифікована.
На будівництві автодорожньої складової на 95% виконано монтаж
металоконструкцій прогонових споруд мосту через р. Дніпро, виконано монтаж верхової частини прогонових споруд естакад правобережного і лівобережного підходів, виконується монтаж прогонових споруд на низовій частині естакад.
- реконструкція існуючого вокзалу станції Донецьк
31 серпня 2009 року під час засідання Конкурсної комісії з вибору інвестора визначили переможців конкурсу, якими стали дочірнє підприємство «Св-Дім» та ТОЁ «Строииммосистем». Наприкінці 2009 року була укладена інвестиційна угода щодо реконструкції існуючого вокзалу станції Донецьк між Мінтрансзв'язком, дочірнім підприємством «Св-Дім» ТОВ «Строииммосистем» та Донецькою залізницею.
- завершення будівництва пасажирського вокзального комплексу на станції Дарниця
У 2009 році велися роботи з будівництва берегової пасажирської платформи далекого сполучення вздовж основного вокзалу та 2 пасажирських платформ приміського сполучення ст. Дарниця.
- ремонт вокзальних комплексів та модернізація залізничної колії Київського залізничного вузла
У 2009 році виконано капітальний ремонт зупиночної платформи Городня та платформи ст. Петрівка.
2 вересня 2009 року Південно-Західна залізниця спільно з КМДА відкрила у столиці рух міської електрички між двома станціями Троєщина та Київ-Петрівка. Південно-Західною залізницею модернізовано залізничні колії та збудовано нові платформи, здійснено реконструкцію трьох електропоїздів за зразком метрополітену, два з яких забезпечують рух на цій ділянці вранці з 6:00 до 9:00 та ввечері з 17:00 до 20:00. За один рейс електричка перевозить понад тисячу пасажирів.
- будівництво двоколійного залізничного тунелю на перегоні Бескид — Скотарське на залізничному напрямку Львів — Чоп
В Укрзалізниці відбулася робоча зустріч представників ЄБРР, компанії «D2 Consalt''/Австрія, «Crown agents for oversea governments and administrations Великобританія, спеціалістів Укрзалізниці та Львівської залізниці щодо питань проведення другої стадії тендеру з відбору підрядника для виконання робіт з проектування та будівництва Бескидського тунелю.
Паралельно з тим проводилися підготовчі роботи з будівництва нового двоколійного залізничного тунелю на дільниці Львів — Чоп. Зокрема, на ст. Бескид закінчені. роботи в будівлі, яка буде використовуватись для роботи та відпочинку консультантів та експертів з будівництва Бескидського тунелю. З метою забезпечення будівельного майданчика водою на час спорудження тунелю завершено буріння пошукової свердловини та визначено дебет води. Також вже розпочаті роботи з влаштування лінії електропередач на ст. Бескид.
- придбання пасажирського рухомого складу
У 2009 році залізницями України придбано 4 одиниці електровозів, зокрема, Одеською залізницею — 3 електровози змінного струму та Донецькою залізницею -1 електровоз постійного струму.
- реконструкція вагонного депо ст. Київ-Пасажирський з перенесенням ремонтної бази.
у минулому році введено в експлуатацію дробоструминний та фарбувально-сушильний комплекси, виконано нульовий цикл на будівництві цеху підготовки вагонів. Придбано обладнання для цехів ремонтної бази. Також виконані роботи з переобладнання вагономийного комплексу вагонної дільниці ст. Київ-Пасажирський.
- реконструкція залізничних депо
Були здійснені: реконструкція вагономийного комплексу та котельні оборотного депо електропоїздів РПЧ-8; капітальний ремонт будівель, приміщень в вагонних депо Південно-Західної залізниці; реконструкція технічної станції Київ-Пасажирський.
Також побудовано дробоструминні та фарбувально-сушильні камери в депо Каховки (Одеська залізниця) та Гребінки (Південна залізниця).
В пасажирському вагонному депо Львів проведено реконструкцію вагономийного комплексу, а в моторвагонному депо Львів побудовано вагономийний комплекс.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.008Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |