![]() |
|
![]() |
![]() |
Навіть водії великовантажних машин максимально сповільнювали хід, долаючи розбиту проїзну частину у центрі Затоки. Легкові авто із низькою посадкою, рухаючись із черепашачою швидкістю, нерідко видають характерний металевий скрегіт.
У цьому місці пошкодження автозахисту, зірвані глушителі та вихлопні труби – явище звичайне. Відірвані колеса, вирвані амортизатори, погнуті тяги, деренчання на всі лади – ось закономірний підсумок їзди по зруйнованих після минулої зими дорогах.
Незважаючи на відсутність Держбюджету, керівництво одеських шляховиків зуміло налагодити контакти із ремонтними дорожніми організаціями для проведення першочергових завдань. Із настанням сухих весняних днів вибоїни та глибокі ями на дорогах області почали поступово зникати.
– Насамперед, – розповідають шляховики із бригади Білгород-Дністровського райавтодору, – нами було покладено 690 квадратів шару, що вирівнює замість повністю зруйнованого покриття дороги у вузькому місці Кароліно-Бугазької піщаної коси. Крім того, на даній ділянці виконано 351 квадратний метр ямкового ремонту. За день вдається покласти близько 80 – 90 квадратних метрів асфальтопокриття.
На допомогу Білгород-Дністровськимшляховикам прийшли колеги із Овідіопольського району. На цій ділянці автодороги загального користування Одеса – Рені, починаючи від Кароліно – Бугазу до села Монаші, трудиться колектив овідіопольського дорожнього підприємства «Фортуна».
– Залежно від технічної складності робіт вдається виробляти у середньому до 20 тонн асфальту за день, – говорить начальник виробничого відділу ТОВ «Фортуна» Микола Федорович Мангул. – Це приблизно майже 200 – 250 квадратних метрів покриття. Якщо ж асфальт укладають картами, тобто безперервним шаром, то асфальтуємо до 500 – 600 квадратних метрів за день, а то й більше. У нас, в «Фортуні», солідна дорожня техніка: два асфальтоукладачі, одинадцять десяти- і двадцятитонних великовантажних «камазів», автогрейдери та навантажувачі. Сьогодні (23 березня) дійшли до мосту через Царградське гирло. Далі переходимо до ремонту дороги у центральній частині Затоки. До кінцевої запланованої ділянки дороги у селі Монаші маємо намір дійти приблизно до кінця травня. Основні проблеми, з якими зіштовхуємося – відсутність фінансування. Сьогодні асфальт з Одеси нам доставляє «Шляховик-97», на який і без того покладено чимале навантаження. Але якби дістали кошти, щоб купити бітум та відсів, ми б скористалися власним асфальтним заводом, і роботи пішли б набагато швидше.
– Дорожнє ремонтне підприємство «Фортуна» відмінно зарекомендувало себе у Овідіопольському районі, – розповідає перший заступник голови Овідіопольської РДА Володимир Володимирович Шершенецький. – Буквально декілька днів тому вони повністю завершили намічені для них завдання у нашому районі, – ямковий ремонт автодороги загального призначення від Барабою до Грибівки й далі від Грибівки до Санжейки. Залишилося відремонтувати лише невеличку ділянку у Кароліно-Бугазі, до школи-інтернату. Безумовно, із урахуванням загальної довжини автодоріг області загального користування у 8300 км, багато з яких досить серйозно зруйновані після морозної та сніжної зими, а також за відсутності бюджету, доводиться лише дивуватися, як керівникові шляховиків Віктору Васильовичу Костенку вдалося організувати таку масштабну роботу у борг. Зараз в Овідіопольському районі шляховики також почали ремонт ділянки від Шустовського повороту до селища Великодолинське.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.011Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |