ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
ІНФОРМАЦІЯ ПРО СТАН ВИКОНАННЯ ГАЛУЗЕВОЇ УГОДИ НА 2006-2009 РОКИ МІЖ МТЗУ І ПРМТУ ЗА 2009 РІК.
07.04.2010 / Газета: Моряк / № 14 / Тираж: 3300

Світлана Терлецька, головний спеціаліст Укрморрічфлоту: Інформація про стан виконання галузевої угоди на 2006-2009 роки між Мінтрансзв’язку України і Профспілкою робітників морського транспорту України за 2009 рік.

Розділ 1. Загальні положення

Вимоги першого розділу Угоди виконані, вона підписана 23 січня 2006 року, своєчасно зареєстрована в Міністерстві праці та соціальної політики України 9 лютого 2006 року за № 5.

Спільним листом Укрморрічфлоту і голови Профспілки робітників морського транспорту України від 10.03.2006 р. № Од 04/08 – 83 Підприємствам і профспілковим комітетам запропоновано взяти Угоду до керівництва і виконання.

В 2006 – 2009 роках підприємствам, установам та організаціям морського і річкового транспорту розіслані доповнення і зміни до галузевої угоди №№ 1 – 5, якими внесені певні зміни і доповнення, потреба в яких виникла в період дії галузевої угоди , укладеної на 2006 – 2009 роки.

Розділ 2. Сприяння розвитку виробництва, забезпечення продуктивної зайнятості, запобігання банкрутства підприємств

Враховуючи, що в підгалузі морського і річкового транспорту діє «Програма соціально-економічного розвитку морських портів України до 2010 року», в рамках якої здійснюється розвиток основних морських портів за рахунок коштів самих підприємств, і відсутність підтримки урядовими органами пропозицій про виділення з державного бюджету країни коштів на розвиток морської галузі реалізація, пункту 2.1. угоди не здійснювалась, оскільки паралельно на більш високому рівні розроблялись інші програми щодо розвитку морського транспорту. Зокрема Указом Президента України від 20.05.2008 № 463/2008 введено в дію рішення Ради національної безпеки і оборони від 16.05.2008 «Про заходи щодо забезпечення розвитку України як морської держави», розпорядженням Уряду України від 16 липня 2008 р. №1051-р схвалена Стратегія розвитку морських портів України до 2015 року, якими передбачені відповідні заходи розвитку морського транспорту України, які мають пріоритет перед заходами галузевої угоди.

В 2008 році тимчасово була припинена розробка проектів державних цільових програм відповідно до пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 26.11.2008 № 1036 «Деякі питання організації бюджетного процесу». Зокрема з цієї причини не була завершена розробка проекту Концепції програми розвитку морського транспорту України.

В 2009 році завдання щодо забезпечення залучення інвестицій у розвиток інфраструктури портів перевиконано. За 2009 рік підприємствами морського і річкового транспорту освоєно капітальних інвестицій на суму 1591,7 млн. грн., що складає 153,2 % до рівня 2008 року та 110,9 % до плану.

Розвиток підгалузі в 2009 році здійснювався на ряді підприємств за рахунок освоєння значних власних капітальних інвестицій, а також залучення коштів інвесторів з метою введення в дію нових об’єктів виробничого і невиробничого призначення.

В звітному періоді введений в дію наказ Мінтрансзв’язку від 06.12.2007 № 1128 «Про знижки до граничних акордних ставок плати за виконання навантажувально-розвантажувальних робіт з транзитними вантажами у портах України», який створює привабливі умови для вантажовласників. Порти отримали право самостійно встановлювати знижки до граничних акордних ставок та транзитних вантажів у розмірі не більше, ніж 15 %.

В 2007 році підвищені акордні ставки за виконання навантажувально-розвантажувальних робіт з зовнішньоторговельними вантажами у морських портах на 25 %, в 2008 році – на 22 %.

Підготовлений проект нового Тарифного довідника, який проходить узгодження в відповідних службах та інстанціях.

Фінансово-економічний відділ Укрморрічфлоту при затвердженні фінансових планів (пункт 2.4. галузевої угоди) звертає увагу на виділення в фінансових планах підприємств коштів для фінансування соціальних програм.

Нормативно-правовим відділом Укрморрічфлоту на виконання наказу Мінтрансзв’язку від 15.01.2009 № 29 «Про затвердження заходів, спрямованих на підвищення якості роботи юридичної служби Мінтрансзв’язку та юридичних служб урядових органів, що діють у складі Мінтрансзв’язку, Укрзалізниці, Держспецтрансслужби» приведено у відповідність статути підприємств, установ та організацій морського і річкового транспорту, зокрема передбачена участь в управлінні підприємствами, установами та організаціями профспілкових комітетів і найманих працівників. В підгалузі виконується підпункт 9 статті 65 розділу 7 «Підприємство» «Господарського кодексу України» про те, що рішення з соціально-економічних питань, що стосуються діяльності підприємства, виробляються і приймаються його органами управління за участі трудового колективу і уповноважених ним органів», тобто пункт 2.5. галузевої угоди виконується.

Пункт 2.6. Угоди виконано. Норматив відрахування дивідендів з чистого прибутку склав не 50 %, як було в попередні роки, а 15% відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 14.08.2006 № 1134 «Про схвалення прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2007 рік».

Відповідно до вимог галузевої угоди Укрморрічфлот інформує Профспілку про основні прогнозні показники розвитку і стан їх виконання (п.2.8.). Вжиті заходи з розвитку виробництва дали певний господарський ефект.

В 2009 році доходи підприємств, установ і організацій збільшились на 40,4 % і досягли 13152,78 млн.. грн., витрати зросли – на 31,2 %, (склали 8362,767 млн. грн.), а чистий прибуток підвищився в 2,17 раза проти рівня 2008 року і склав 2184,028 млн.грн. (в 2008 році було 1004,33 млн.грн.) В 2009 році в 2,2 раза збільшились відрахування підприємств підгалузі до бюджету, які досягли суми 1958,03 млн. грн. (проти 887,281 млн. грн. в 2008 році).

Пункти галузевої угоди стосовно забезпечення продуктивної зайнятості в основному виконуються. Майже всі підприємства мають в колективних договорах розділ щодо забезпечення зайнятості працівників, слідкують за рівнем плинності кадрів, щоб він не перевищував 7 % середньооблікової кількості штатних працівників (на багатьох підприємствах і підгалузі в цілому плинність кадрів перевищує цю цифру).Проводиться робота з виконання державної програми зайнятості. Підприємствами надано матеріальної допомоги працівникам у сумі 16,4 млн. грн.

За 2009 рік на підприємствах підгалузі створено 2435 нових робочих місць (в 2008 році було створено 1597 нових робочих місць), у тому числі для молоді – 330, для інвалідів – 97.

В 2009 ліквідовано 2198 робочих місць (в 2008 році було ліквідовано майже стільки ж – 2382). Зобов’язання щодо перевищення щорічно створюваних робочих місць над кількістю ліквідованих неефективних робочих місць (п.2.16. Угоди) в 2009 році виконано.

За 2009 рік працевлаштовано 5425 осіб, у тому числі молоді 2431 особу, інвалідів 112 осіб, через державну службу зайнятості 1523 особи, з них молоді 809 осіб, інвалідів 31 особа. Це вищі показники, ніж у 2008 році.

За 2009 рік підвищили кваліфікацію та одержали нові професії 5246 осіб, з них підвищили кваліфікацію не рідше одного разу на 5 років – 869 осіб, пройшли підготовку початкового рівня 431 особа, освоїли суміжні професії 1334 особи.

Витрачено коштів на підвищення кваліфікації 4,8 млн.грн (в 2008 р. – 294,9 тис.грн.) При портах працюють учбові центри, де ведеться підготовка кваліфікованих робітників. Підприємства за рахунок власних коштів направляють молодих робітників на навчання у вищі учбові заклади без відриву від виробництва. Навчаються у вищих навчальних закладах 1809 осіб, з них за рахунок підприємств – 96 осіб.

Розділ 3. Оплата і нормування праці

За інформацією підприємств і організацій на кінець 2009 року всі установили мінімальні тарифні ставки (посадові оклади) не нижче рівня мінімальної зарплати в Україні -744 грн. (за винятком Держфлотінспекції України, де вона складає 654 грн., ДП «Чоразморшлях» – 650 грн., УкрНДІМФ – 650 грн., ДП «Укркрюїнг» – 605 грн., ДСК «Укркомфлот» – 605 грн.). Мінімальна тарифна ставка зросла за рік на 23,0 відсотка.

ТАБЛИЦЯ 1

Темпи зростання фондів оплати праці і середньомісячної зарплати штатних працівників за 2009 рік.

№ п/п Підгалузь в цілому, види діяльності Фонд оплати праці працівників тис.грн. Чисельність

(середня штатна), осіб Середньомісячна заробітна плата гривні,

2008 рік 2009 рік % % 2009/ 2008 2008 рік 2009 рік 2008 рік 2009 рік % % 2009/ 2008

1. В загальному морський і річковий транспорт 1532303,9 1880411,2 122,7 45152 43097 2828,0 3636,0 128,6

1.1 МТП 1200434,9 1500088,6 125,0 33868 33279 2953,7 3756,3 127,2

1.2 дек 86879,0 80270„8 92,4 5550 4469 1304,5 1496,8 114,7

1.3. Підприємства водних шляхів 168506,1 192306,8 114,1 3056 3050 4595,0 5254,3 114,3

1.4 Науково-дослідні установи 12896,3 14441,2 112,0 636 630 1689,8 1912,8 113,2

1.5 Інші підприємства, установи, організації 53507,1 82713,1 154,6 1534 1592 3232,7 4329,6 133,9

Фонд оплати праці штатних працівників у 2009 році виріс на 348107,3 тис.грн. (22,7%) і склав 1880411,2 тис.грн. В цей же період доходи збільшились на 40,4 %, в портах відповідно 25,0 і 44,6 %, на підприємствах всіх інших видів діяльності відповідно 14,9 і 27,1 %.

Рівень середньомісячної заробітної плати одного штатного працівника облікового складу на підприємствах морського і річкового транспорту за 2009 рік збільшився на 28,6 % і досяг 3636,0 грн.

На підприємствах різних видів діяльності в розрахунку на одного штатного працівника рівень середньомісячної заробітної плати суттєво відрізняється, що видно з нижченаведених даних (таблиця 2).

ТАБЛИЦЯ 2

Середньомісячна заробітна плата працівників підприємств різних видів діяльності морського

і річкового транспорту за 2009 рік у порівнянні з 2008 роком.

№ п/п Підприємства, установи, організації

2009 рік 2008 рік 2009 до 2008, %

1 Бердянський МТП 2776 1919 144,7

2 Херсонський МТП 2712 2267,9 119,6

3 Ізмаїльський МТП 4087 2755 148,3

4 Іллічівський МТП 3863 3187 121,2

5 Маріупольський МТП 3469 2739,3 126,6

6 Миколаївський МТП 4304 3374 127,6

7 Одеський МТП 4644 3627 128,0

8 МТП Южний 4477 3315 135,1

9 Усть-Дунайський МТП 1580 1180 133,9

10 ДП «Дельта-лоцман» 8780 7318 120,0

11 ВАТ УДП 1347 1170 115,1

12 УкрНДІМФ 1231 1149 107,1

13 ДУ «Держгідро-графія» 5371 2972 180,7

14 ДП «Агентство морської безпеки» 4234 3801 111,4

15. Керченська поромна переправа 3654 3049 119,8

16. Кілійський СБСРЗ 1183 1305 90,7

17. ДП «Укрводшлях» 1698 1846 92,0

18. ДП «Устьдунайводшлях» 2980 3040 98,0

19. ДП «Чоразморшлях» 2848 2386 119,4

20. ДП МАРС 3160 2787 113,4

21. Інспекція головного державного реєстратора флоту 8553 7981 107,2

22. ДП «Укркрюїнг» 4198 2859 146,8

23 КТ «Регістр судно-плавства України» 4189 3366 124,5

24. СМТП «Октябрськ» 9538 4650 205,1

В середньому по підгалузі 3636 2828 128,6

Середньооблікова чисельність працюючих в 2009 році склала 43097 осіб (в 2008 році було 45152 особи). Загальна чисельність працівників за 2009 рік скоротилась на 2055 осіб (на 4,55 %). Найбільше скорочення працівників відбулося в судноплавних компаніях (1081 особа – 19,5 %), в портах – на 589 осіб (1,74 %), в інших підприємствах і організаціях на 58 осіб (3,8 %).

Хоча в загальному середньомісячна заробітна плата в 2009 році підвищилась проти рівня 2008 року на 28,6 %, на ряді підприємств вона збільшена більш суттєво, на значній частині підприємств зарплата зросла менше ніж в середньому по підгалузі, що видно з таблиці 2 і зведеної таблиці, яка додається до цієї інформації.

Невиконання вимог Генеральної і галузевої угод в частині оплати праці, зокрема, співвідношень тарифних ставок (посадових окладів) в СМТП «Октябрськ», АХСК «Сі Трайдент», ДП «Держгідрографія», Миколаївський МТП, Іллічівський і Маріупольський МТП, ЧГМА «Інфлот», Керченська поромна переправа та деякими іншими не має обґрунтованих виправдань.

Відповідно до Закону України «Про колективні договори і угоди» (стаття 7) і Кодексу законів про працю України (стаття 13) в колективному договорі як і в галузевій угоді необхідно приділяти серйозну увагу питанням нормування і оплати праці.

Певна частина підприємств – і серед них навіть такі великі підприємства як Одеський, Южний, Керченський морські торговельні порти та інші – не включили до колективних договорів розділу про нормування праці.

Повніше і конкретніше питання нормування праці відображені в колективному договорі Херсонського порту, в якому передбачено, що норми підлягають обов’язковій заміні в міру проведення атестації та раціоналізації робочих місць, впровадження нової техніки, прогресивної технології, організаційно-технічних заходів, які забезпечують зростання продуктивності праці тощо.

Що стосується галузевої угоди, то і в ній зобов’язання з нормування і стимулювання праці доцільно відобразити більш повно.

Розділ 4. Робочий час і час відпочинку

В 2009 році дещо гірше використовувався робочий час: відпрацьовано 80,14 % від загального фонду робочого часу (у 2008 році – 82,94 %), невідпрацьований робочий час збільшився до 19,86 % (було 17,06 % від фонду робочого часу) через збільшення непродуктивних витрат, зокрема збільшення відпусток з дозволу адміністрації, неявок у зв’язку з переведенням на скорочений робочий день (у 3 рази виросли проти 2008 року). Втрати робочого часу з інших причин, включаючи прогули, виросли в 2,66 раза. В той же час скоротились втрати через тимчасову непрацездатність – на 10,77 % проти 2008 року.

Фонд робочого часу і його використання в людино-годинах і процентах за 2009 рік у порівнянні з 2008 роком характеризується даними, наведеними нижче в таблиці 3.

ТАБЛИЦЯ 3

Використання фонду робочого часу в 2009 і 2008 роках на підприємствах

морського і річкового транспорту

Показники 2009рік 2008 рік

Фонд робочого часу, всього 87657753 100,0% 91139600 100,0 %

Відпрацьовано,всього 70245888 80,14% 75591556 82,94%

Невідпрацьовано, всього: 17411865 19,86% 15548044 17,06 %

у тому числі 8183116 7619848

щорічні відпустки (основні та додаткові) 9,34% 1050819 8,36 % 1036491

навчальні відпустки та інші неявки, передбачені законом 1,20% 1,14 %

Тимчасова непрацездатність 3051539 3,48% 3419937 3,752

непродуктивні витрати 5126391 5,84% 3471768 3,81 %

у тому числі:

неявки з дозволу адміністрації 2292913 2,61% 2397380 2,63 %

відпустки за ініціативою адміністрації 75515 0,086% 51198 0,056 %

масові невиходи на роботу (страйки) - 1744

простої 1439418 1,64% 590854 0,65 %

неявки у зв’язку з переведенням на скорочений робочий день, тиждень 1272070 1,45% 413124 0,45 %

інші причини, включаючи прогули 46475 0,053% 17468 0,019 %

Середньооблікова чисельність штатних працівників 43097 45152

На використання робочого часу вплинула економічна криза, яка відчутно помітна з другої половини 2008 року.

Проект Типових правил внутрішнього трудового розпорядку розроблено відділом кадрової та адміністративної роботи Укрморрічфлоту (зав. відділом Зубарева О.В.), він схвалений учасниками науково-практичного семінару керівних працівників і фахівців підприємств морського і річкового транспорту в листопаді 2008 року, схвалений заступником міністра транспорту та зв’язку України – директором Укрморрічфлоту. Типові правила внутрішнього трудового розпорядку направлені керівником Укрморрічфлоту підприємствам, установам та організаціям як настанова, рекомендації для керівництва і використання в роботі.

Укрморрічфлот направив всім підпорядкованим підприємствам, установам та організаціям рекомендований науково-практичним семінаром спеціалістів морського і річкового транспорту макет Колективного договору, який найбільш повно відповідає вимогам законодавства України і практики підприємств підгалузі (при листі Укрморрічфлоту від 27.04.2009 № 869-04/10/11-09).

Розділ 5. Охорона праці та здоров’я

В 2009 році проти 2008 року кількість нещасних випадків, скоєних на підприємствах зменшилась (стало 43/14, було 66/17 – числівник всього, знаменник у тому числі з вини підприємства). Число потерпілих від нещасних випадків статистичним звітом за 2009 рік не передбачено. Зменшився травматизм, пов’язаний з виробництвом, із смертельними наслідками було – 5/2 стало 3/1 (знаменник – з вини підпиємства).

Витрати на заходи з охорони праці в 2009 році статистичним звітом за 2009 рік не передбачені. В попередній формі № 7 тнв ці дані передбачались.

Хоча є скорочення кількості нещасних випадків, матеріальні виплати з відшкодування потерпілим не скоротились, а виросли проти рівня 2008 року: було нараховано 237,5 тис.грн., в 2009 році нараховано 284,0 тис.грн. – на 46,8 тис. грн. або на 19,6 % більше.

За 2009 рік не зменшилась кількість працюючих в умовах, що не відповідають санітарно-гігієнічним нормам (стало 10865 осіб, було в 2008 році 10502 осіб).

Збільшилась кількість машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, які не відповідають нормативним актам про охорону праці (стало 284, було 142 одиниці, збільшилась кількість тих, що мають сертифікат з 5558 одиниць до 5783 і – на 225 одиниць за 2009 рік).

Проведена атестація і переатестація 2387 робочих місць (в 2008 році – 866. Атестацію і переатестацію у звітному періоді здійснили Бердянський МТП – 292 РМ, Одеський МТП – 155 РМ, Севастопольський МТП – 128 РМ, Феодосійський МТП – 102 РМ, Іллічівський МТП – 90 РМ, Херсонський МТП – 47 РМ Маріупольський МТП – 44 РМ, ВАТ УДП – 43 РМ, деякі інші підприємства.

Розділ 6. Соціальний захист, задоволення гуманітарних та духовних потреб

Узагальнення результатів проведення інвентаризації об’єктів соціально-культурного, медичного та спортивного призначення, що перебувають на балансі підприємств, ще не вирішене, хоча дискусії і розмови з цього приводу ведуться. На підприємствах інвентаризація всіх об’єктів проводиться щорічно.

Розділ 7. Робота з молоддю

Певна робота з цього питання ведеться на підприємствах, більше уваги їй приділяють профспілкові комітети і ЦР ПРМТУ. Інформація про конкретні заходи з цього питання друкувалась в Українській транспортній газеті «Моряк» (провели їх, зокрема, Керченський МТП, ЦР ПРМТУ). Укрморрічфлоту від підприємств така інформація не надійшла.

Розділ 8. Гарантії діяльності профспілки

Свої зобов’язання орган управління, роботодавці щодо гарантій діяльності профспілок в основному виконали. Інформації про невиконання вимог цього розділу від підприємств чи їх профспілкових комітетів не надходило.

Розділ 9.Соціальне партнерство і контроль за виконанням угоди

Покращення роботи з виконання галузевої угоди як підприємствами, так і апаратом органу управління передбачено рішенням спільного засідання колегії Укрморрічфлоту та Президії ЦР ПРМТУ від 23.10.2008 року № 14/1 «Про підсумки виконання галузевої угоди за 2007 рік і перше півріччя 2008 року».

В 2009 році проведена певна робота у співпраці з профспілками і громадськістю щодо попередження виникнення конфліктів в трудових колективах та між органами влади і громадськістю. Конфліктні ситуації мали місце в ДП «Дельта-лоцман», Іллічівському МТП.

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ:

1). Пункт 2.1 галузевої угоди не реалізувався через об’єктивні обставини, які склалися в галузі. Він був замінений на дії Мінтрансзв’язку і Укрморрічфлоту, спрямовані на забезпечення виконання заходів, які намічені рішенням РНБО від 16.05.2008 і розпорядженням Уряду від 16.07.2008 і покладені на Мінтрансзв’язку як виконавця

2). Концепція тарифної політики галузі ще не затверджена.

В той же час робота з удосконалення тарифів ведеться постійно і є певні результати.

3). Обсяги фінансування на розвиток галузевої науково-дослідної мережі виділяються в обмежених розмірах і не сприяють стабілізації та всебічному розвитку галузевої науки.

4). Пункти галузевої угоди стосовно забезпечення продуктивної зайнятості в основному виконуються. Майже всі підприємства мають в колективних договорах розділ щодо забезпечення зайнятості працівників, слідкують за рівнем плинності кадрів, щоб він не перевищував 7 % середньооблікової кількості штатних працівників ( на багатьох підприємствах плинність кадрів перевищує цю цифру, в нинішніх умовах вона, мабуть, нереальна). Розробка галузевої програми зайнятості підвищила б рівень і ефективність цієї роботи в галузі і на підприємствах.

5). Переважна кількість заходів соціального захисту, охорони здоров’я, які передбачались галузевою угодою і колективними договорами Підприємств, виконані в 2009 році в ряді випадків краще, ніж у попередньому році. Роботу в цьому напрямку в умовах кризи необхідно проводити постійно і наполегливо.

6). Успішне виконання галузевої угоди, вжиті Укрморрічфлотом і підприємствами заходи з розвитку виробництва і соціального розвитку дали у 2009 році певний господарський ефект, про що свідчать зростання проти рівня 2008 року доходів і витрат відповідно на 40,4% і 31,2 %, збільшення чистого прибутку у 2,17 раза. Мінімальна тарифна ставка збільшилась на 53,28 %. Відрахування в бюджет збільшені у 2,2 разу. Обсяги переробки вантажів портами зменшені на 17,0 відсотків.

Але не всі вимоги галузевої угоди виконувались своєчасно і в повному обсязі. Зокрема не виконані окремими підприємствами такі пункти угоди:

п.2.16. щодо створення умов для повної зайнятості працівників , створення нових робочих місць (Ренійський , Ялтинський МТП).

п.3.2. щодо співвідношення між посадовими окладами (ВАТ УДП, Севастопольський, Ренійський, Усть-Дунайський МТП, СМТП Октябрськ, ЧГМА «Інфлот», Інспекція з питань підготовки і дипломування моряків, ЧорноморНДІпроект, УкрНДІМФ, Інститут післядипломної освіти спеціалістів морського і річкового транспорту, ДП Морком, Інспекція головного державного реєстратора флоту, ДП «Інформаційно-аналітичний центр морського і річкового транспорту).

п.3.5. щодо встановлення надбавки за вислугу років (ВАТ УДП, Чоразморшлях, МАРС).

п.3.7. щодо збільшення частки основної зарплати в середній зарплаті і витрат на оплату праці в валових витратах на виробництво (Ялтинський МТП, «Сі Трайдент», СМТП «Октябрськ», ДП «Дельта-лоцман», ДП «Укртехфлот», ДУ «Держгідрографія», ЧГМА «Інфлот», Керченська ПП, Феодосійський МТП, Миколаївський МТП, Севастопольський МТП та деякі інші); — робочих місць (Усть-Дунайський МТП).

п.5.4. щодо щорічного збільшення витрат на поліпшення умов праці (Чоразморшлях, Ялтинський МТП),

п.5.16. щодо безоплатного харчування в каботажі, портофлоті (Білгород-Дністровський МТП).

п.5.17. щодо видачі соків або сухого вина екіпажам в тропіках (ЧАМП),

п.6.3. відрахування профорганізації на культмасову і фізкультурну роботу, оздоровлення працівників не менше 0,3 % фонду оплати праці (Ялтинський МТП,Усть-Дунайський МТП, Устьдунайводшлях),

п.6.4. щодо внесення до колдоговору додаткових пільг ( Чоразморшлях),

п.8.4. щодо утримання за заявами працівників членських профспілкових внесків і переказу їх на рахунок профспілкової організації (ДП «Усть-Дунайський МТП», Ялтинський МТП),

п.п.9.7.2., 9.7.3. щодо надання інформації профспілці про хід виконання Угоди і розгляду виконання Угоди, колдоговору на спільному засіданні адміністрації і профспілкового комітету (ДП «Дельта-лоцман).

Всім організаціям, особливо тим, де є порушення, необхідно вжити належних заходів для найбільш успішного виконання галузевої угоди в 2010 році і за весь період її дії.

7). Для забезпечення успішного виконання галузевої угоди доцільно розглянути підсумки її виконання за 2009 рік на спільному засіданні колегії Укрморрічфлоту і Президії Центральної ради Профспілки робітників морського транспорту України у другому кварталі 2010 року, намітити на спільному засіданні заходи, реалізація яких забезпечить належний рівень виконання вимог і зобов’язань галузевої угоди за 2010 рік і весь період її дії. Доцільно провести спільне засідання з запрошенням на нього керівників під- приємств і профспілкових керівників первинних профспілкових організацій.

Автор: -


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.006
Перейти на повну версію сайту