![]() |
|
![]() |
![]() |
Нещодавно Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії держуправління при Президентові України одержав міжнародні сертифікати IQNet і DQS, які підтверджують впровадження і застосування у вузі системи управління якістю освітніх послуг відповідно до вимог стандарту ISO 9001 – 2008.
Про особливості нової системи наш кореспондент розмовляє з директором ОРІДУ Миколою ІЖЕЮ.
– Миколо Михайловичу, розкажіть докладніше про цю незвичайну подію...
– Наш інститут є першим вищим навчальним закладом Півдня України і першим вузом у системі Національної академії держуправління, який успішно впровадив у практику систему управління якістю. З'явилася нова можливість використання сучасного менеджменту у діяльності всіх ланок інституту. Впевнений, ми оптимізуємо і взаємодію з органами публічної влади.
– Але такі успіхи одразу не приходять, потрібна тривала підготовка.
– У підготовчій роботі взяли участь усі працівники структурних підрозділів інституту, а також професорсько-викладацький склад. Ми усвідомлювали, що вистояти у суворій конкурентній боротьбі у сфері освіти вузи України зможуть лише забезпечивши високий рівень надаваних освітніх послуг шляхом впровадження системи управління їх якістю.
В ОРІДУ була створена робоча група щодо розробки концепції впровадження якісних показників в освітньому процесі. Зазначений документ після ретельної підготовки фахівцями інституту на чолі з доктором наук щодо державного управління Тетяною Миколаївною Безверхнюк, був схвалений ученою радою вузу у жовтні 2007 року. Як бачите, робота тривала не один рік.
– Які пріоритети згаданої концепції?
– Свої зусилля колектив зосередив на активізації співпраці з органами влади регіону, зробивши експертно-аналітичну і консультативно-дорадчу роботу одним з провідних напрямів. Кафедри інституту тісно співпрацюють з відповідними структурними підрозділами державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування.
Більше того, впроваджена практика укладання договорів, у яких обумовлюється про надання конкретних освітніх, консалтингових, інформаційно-аналітичних послуг. З другого боку, ми залучаємо до участі у навчальному процесі державних діячів, відомих політиків, бізнесменів, кращих керівників.
На базі інституту створено центр соціально-політичних досліджень з метою надання відповідних послуг органам влади областей Півдня України.
– І все-таки, погодьтеся, багато що залежить і від рівня підготовки викладачів.
– Без педагога освіти не існує. Якість вищої освіти традиційно пов'язується із змістом і формою навчального процесу, який базується на кваліфікації і досвіді науково-педагогічних працівників. Але зміни, які відбуваються у сучасному світі, змушують переглянути усталені погляди. От чому у нашому інституті планомірно впроваджуються системні зміни у роботі структурних підрозділів, застосовуються новітні інформаційні технології. Створено систему дистанційного навчання, здійснюється широке і якісне наповнення інтернет-ресурсів, оновлюються навчальні програми тощо. Співробітники і студенти орієнтовані на творчу роботу.
– Яких заходів вживаєте для посилення зв'язків з громадськістю?
– В інституті успішно діє прес-центр на громадських засадах.
До речі, до активних дій у сфері інформації спонукує і так звана, «демографічна яма», яка створює загрозу багатьом вузам через зменшення кількості абітурієнтів. Тому ми багато уваги приділяємо профорієнтаційній роботі із школярами Одеського регіону та обласного центру.
На завершення скажу, що впровадження системи управління якістю вищої освіти дозволяє говорити про нові перспективи Одеського регіонального інституту державного управління.
– Миколо Михайловичу, ми довідалися, що досягнутий успіх – добрий подарунок Вам до дня народження. Прийміть щирі вітання і від колективу редакції «Одеських вістей».
– Дякую!
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.047Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |