![]() |
|
![]() |
![]() |
Борис КОЗИР, заступник голови «Укрморрічфлоту»: «Коли у світі бушує економічна криза, скорочуються робочі місця, можна пишатися професійності керівництва Херсонського морського порту. Воно не побоялося взяти на себе відповідальність та розпочати будівництво такого важливого об’єкта як зерновий комплекс».
Містобудівна рада Херсона погодила проектну пропозицію переможця тендерного конкурсу – компанії «Укрхліббуд» (м.Одеса), щодо будівництва на території Херсонського морського торговельного порту зернового комплексу, розрахованого на одночасне зберігання 24 тисяч тонн зерна.
На фото заступник голови Державної адміністрації морського та річкового транспорту України Борис КОЗИР, мер Херсона Володимир САЛЬДО, заступник голови Херсонської обласної державної адміністрації Андрій ГРАДІЛЬ, начальник ХМТП Андрій ЄГОРОВ, президент компанії «Укрхліббуд» Сергій ПАЛІЧУК
– Генеральний підрядник одержав усі дозвільні документи на будівництво об’єкта, вартість якого оцінюється в 31,3 мільйона гривень, – повідомив начальник Херсонського морського торговельного порту Андрій Єгоров.
– На тендерних засадах «Укрхліббуд» уклав також договори з субпідрядними організаціями, залученими до будівництва.
Зерновий комплекс – це 11 елеваторних ємностей висотою до 30 метрів, діаметром від 10 до 17 метрів, об’єднаних транспортними галереями, якими рухатиметься зерно. В комплекс входитимуть також суднозавантажувальна машина, побудована безпосередньо на причалі №3, та вузол приймання зерна, здатний одночасно приймати вантажі як залізничним, так і автомобільним транспортом. Продуктивність розвантаження залізничних вагонів – 350 тонн на годину, автомобілів – 250 тонн на годину.
Загальна площа перевантажувального комплексу 0,52 гектара. Об’єкт відповідатиме всім екологічним нормам і будуватиметься в два етапи: перший – передбачає будівництво завершеного технологічного циклу з приймання, збереження та відвантаження зерна на судна; другий – будівництво додаткових ємностей для збільшення обсягів перевалки зерна. Завершення першого етапу будівництва заплановане на 29 вересня 2010 року, другого – на кінець грудня 2010 року.
На фото президент компанії «Укрхліббуд» Сергій ПАЛІЧУК, мер Херсона Володимир САЛЬДО,
заступник голови Державної адміністрації морського та річкового транспорту України Борис КОЗИР,
мер Цюрупинська Людмила ЗАРІЧНА, заступник голови Херсонської обласної державної адміністрації Андрій ГРАДІЛЬ
В урочистому мітингу з нагоди початку будівництва зернового комплексу взяли участь заступник голови Державної адміністрації морського та річкового транспорту України Борис Козир, заступник голови Херсонської обласної державної адміністрації Андрій Граділь, Херсонський міський голова Володимир Сальдо.
Урочиста церемонія розпочалася з виступів почесних гостей. Зокрема, заступник голови Херсонської обласної державної адміністрації Андрій Граділь привітав портовиків з такою визначною подією в житті обласного центру, звернув увагу на систему якісного керівництва портом, завдяки чому Херсонський МТП є одним з найбільших платників податків до місцевого бюджету. Він також зазначив, що підприємство постійно розвивається і має великі перспективи подальшого розвитку, зокрема на лівому березі Дніпра, тому обласна державна адміністрація всіляко сприятиме цим динамічним темпам.
-У нелегкі часи довелося працювати нинішньому керівництву порту, – підкреслив Андрій Градиль. – Ми всі добре пам’ятаємо спроби рейдерського захоплення підприємства і лише завдяки принциповій позиції Андрія Єгорова, згуртованій профспілковій організації порту наміри рейдерів були зруйновані.
Буду відвертим, керівництво Херсонщини радіє тому, що порт очолює саме Андрій Єгоров. Це дійсно компетентна, кваліфікована людина. За останні роки порт став лідером нашого краю, головним наповнювачем обласного бюджету. Щойно, за розпорядженням губернатора Анатолія Гриценка, начальник порту введений до складу економічної ради при голові облдержадміністрації. На нашу думку, це сприятиме розвитку транспортної інфраструктури Херсонщини.
Міський голова Володимир Сальдо вважає, що Херсон, нарешті, одержав пілотний проект, який має серйозну інвестиційну складову.
-Обласний центр поєднує сьогодні і виробничі потужності, і зони відпочинку, – зазначив мер Херсона. – Звісно, із будівництвом нового комплексу з’являться додаткові навантаження на інфраструктуру міста, однак, разом з тим, збільшиться його економічний потенціал та з’являться нові робочі місця для херсонців.
Ми домовились, що в перспективі підприємство братиме участь у збільшенні та покращенні якості дорожнього покриття. Отже, розвиток може бути лише гармонійним: розвивається порт – розвивається інфраструктура міста. Комплекс обслуговуватиме не лише Херсон і Херсонську область, а й інші області, адже наше місто розташоване на головній водній артерії країни – Дніпрі.
Оплесками зустріли учасники мітингу заступника голови Державної адміністрації морського та річкового транспорту України Бориса Козира, який передав портовикам привітання та найкращі побажання нового керівництва Міністерства транспорту та зв’язку України.
-Коли у світі бушує економічна криза, коли скорочуються робочі місця, можна лише дивуватися й пишатися мужності керівництва Херсонського порту, яке не побоялося взяти на себе відповідальність та розпочати будівництво такого важливого об’єкта, як зерновий комплекс – підкреслив Борис Козир.
– Начальник Херсонського порту Андрій Єгоров – це та людина, завдяки якій цей проект обов’язково буде втілений у життя. А економічний ефект від нового терміналу дозволить Україні значно посилити свої експортні та транзитні позиції. Приємно, що нинішнє свято, а будь-яке будівництво за нинішніх умов можна вважати саме святом, додалося до ще однієї дуже важливої події – 65-річчя Великої Перемоги. Тому від імені Міністерства транспорту та зв’язку України хочу привітати вас, портовики, в цим прекрасним святом. Щастя вам, здоров’я, успіхів на славу рідної України!
Серед учасників свята – президент компанії «Укрхліббуд» Сергій Палічук. За його словами, в Україні сьогодні гостро відчувається нестача потужностей для перевалки зерна, особливо елеваторів.
– Як свідчить світова практика, будь-якій країні потрібні потужності з перевалки та зберігання зерна обсягом на десять відсотків більше, ніж середньорічна середньостатистична врожайність, – пояснив він. – В Україні урожайність зернових становить сорок мільйонів тонн на рік, а потужності з перевалки та зберігання, враховуючи старі радянські елеватори, – тридцять мільйонів тонн…
За доброю традицією початок будівництва освятив настоятель Свято-Миколаївського морського собору Херсона отець Василь.
Урочиста церемонія початку будівництва нового зернового комплексу пройшла для багатьох несподівано, адже за допомогою спеціальної машини першу палю не забили в ґрунт, а вдавили під великим тиском. Процесом керували вручну – через пульт управління, виведений з кабіни оператора. Почесне право
Багатометрова залізобетонна паля увійшла в землю дуже плавно й досить швидко – за 8 хвилин. Проектом передбачено, що для зведення всього комплексу буде потрібно 260 бетонних паль.
-Будівництво зернового комплексу здійснюватиметься виключно за рахунок власних коштів порту, – розповів Андрій Єгоров. – Новий об’єкт стане першим кроком до реалізації генеральної схеми розвитку Херсонського МТП до 2015 року, яка передбачає освоєння лівого берега Дніпра, де розташовані два затони порту.
Планується побудувати там сучасні термінали й причали, прокласти до них залізничну колію з Цюрупинська. Все це дозволить більш ніж удвічі наростити обсяги переробки вантажів, створити нові робочі місця для херсонців і цюрупинчан, збільшити відрахування до державного і місцевих бюджетів.
Херсонський морський торговельний порт протягом минулого року інвестував у розвиток своїх основних фондів 23,3 млн. грн. власних коштів, а до бюджетів усіх рівнів перерахував 64,5 млн. грн.
ХЕРСОН.
Морський
торговий порт
Будмайданчик зернового комплексу
Анатолій ЯЇЦЬКИЙ, фото автора
Углубление морского канала снизит для Херсона конкуренцию со стороны Николаева
Для снижения конкуренции между ГП «Херсонский морской торговый порт» и портами Николаева необходимы дноуглубительные работы на Херсонском морском канале длиной 68 км.
Об этом журналистам сообщил начальник порта Андрей Егоров.
«Сейчас около 60% зерна из Херсонской области переваливают порты Николаева. Причина в том, что у нас судозаходы могут быть только через морской канал, это дороже чем зайти в Николаев. У нас осадочная глубина канала 7,6 и мы в принципе можем проводить суда дедвейтом 20 тыс. тонн, но это экономически невыгодно. Мы нормально работаем только с судами от 5 до 10 тысяч тонн», – сказал А. Егоров.
По его словам, для увеличения заходов в Херсон судов с водоизмещением до 20 тыс. тонн необходимо провести дноуглубительные работы Херсонского морского канала.
«Мы сейчас работаем над этим вопросом, изучаем возможности», – сказал начальник Херсонского порта.
УКРАИНА
Херсонский порт
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |