![]() |
|
![]() |
![]() |
За даними голови правління ВАТ «Одесаобленерго» Олександра Ніверчука, станом на 1 квітня рівень платежів населення становив 100 відсотків. Завдяки цьому підприємство цілком розрахувалося з державою за постачену електроенергію у першому кварталі поточного року.
У той же час далеко не всі споживачі такі дисципліновані. Найбільший борг, повідомив О. Ніверчук, накопичився у структур Міністерства оборони – 3 мільйони гривень, а з урахуванням квітня він може досягти п’яти мільйонів. Є надія, що після ухвалення Держбюджету ситуація з боргами військовиків повинна вирівнятися.
Він також відзначив, що «Одесобленерго» час від часу повідомляє так звану амністію побутовим споживачам електроенергії, у житлових і господарських приміщеннях, яких є входи до електромережі, не підключені до приладів обліку. У той же час, у межах акції, яка нещодавно відбувалася, до енергетиків звернулося всього 19 таких споживачів. Переважно це пенсіонери, які придбали житло, і у них виникла підозра, що попередні власники щось робили з проводкою, підкреслив Олександр Ніверчук.
Енергетична компанія далі виконує свої інвестиційні програми. Тільки у минулому році, за інформацією О.Ніверчука, було замінено 80 кілометрів повітряних ліній, 40 кілометрів підземних кабельних трас. Крім того, реконструйовано підстанцію «Суворовська», і частково підстанція «Чумка». Новий трансформатор установлено в районі Аркадії. За словами Олександра Ніверчука, у 2010 році ВАТ «Одесаобленерго» має намір інвестувати в енергосистему Одещини 174 мільйони гривень. З них 21 мільйон піде на поліпшення електропостачання південного заходу області. Крім того, є наміри виділити ще майже 30 мільйонів гривень на виконання заходів у межах підготовки до Євро-2012. Зокрема, енергетики планують побудувати дві великі підстанції на 110 кіловат.
Голова правління акціонерного товариства, нагадав, що 30 грудня 2005 року міський голова Одеси Едуард Гурвіц подав до Приморського районного суду позов стосовно компанії «Одесаобленерго» щодо захисту прав споживачів. У результаті у 2006 році між міськрадою і компанією була укладена мирова угода, мета якої – підвищити якість послуг енергетиків.
– Практично все, що було заплановано на 2009 рік за даною угодою, ми виконали, – підкреслив Олександр Ніверчук. – Крім того, збільшена кількість ремонтних бригад. Оперативності відновлювальних робіт також сприяла добра технічна оснащеність ремонтників, чому останнім часом ми приділяємо особливу увагу.
З метою поліпшення обслуговування споживачів компанія планує найближчим часом ввести у практику таку послугу, як плата за спожиту електроенергію через електронні термінали. До 2012 року будуть установлені нові точніші електролічильники. Також зайшла мова про випадки шахрайства. З’ясувалося, що колишні працівники підприємства, які не здали свої посвідчення, ходять по квартирах і вимагають зі споживачів гроші нібито в оплату за електроенергію.
– Ми виявили 3 групи шахраїв, одна складалася з наших колишніх працівників, – розповів Олександр Ніверчук. – Тому ми просимо, щоб кожен споживач, до якого додому приходять люди, що відрекомендовуються працівниками «Одесаобленерго», уважно вивчали посвідчення. Звертайте увагу на дати, підписи та терміни дії. При цьому треба пам'ятати: контролери або інші працівники компанії ніколи не приймають платежі готівкою.
Серед неприємних новин – ймовірне підвищення тарифів. За словами голови правління компанії, початковий план передбачав їхнє підвищення на 10 відсотків уже з 1 квітня поточного року. Проте новий уряд вирішив знову вивчити це питання.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |