![]() |
|
![]() |
![]() |
Кілька місяців поспіль одесити бачили на вулицях міста білборди, на яких анонсувалося відкриття «Служби допомоги мера». Але навіть всюдисущі журналісти завчасу не могли нічого «накопати» про нову структуру — була витримана інтрига.
І ось 29 квітня «Служба допомоги мера» почала свою роботу. Відтепер, щоб вирішити наболілу проблему, не потрібно вистоювати в чергах, ходити по інстанціях — достатньо зняти телефонну слухавку та набрати номер 15-50 –
і вас почують. Зателефонувати з мобільного можна за номером 705-15-50. Керує службою Артем Стогній, про якого ми дізналися, що він —корінний одесит, вік — 30 років, освіта — ОНУ імені 1.1. Мечникова за фахом «політологія». У 2005-му був обраний депутатом міської ради, кілька років поспіль займав посаду начальника управління з питань взаємодії з органами СОН, згодом працював заступником начальника управління з питань ЖКГ, а отже, його досвід беззаперечно стане в нагоді на новій посаді.
Перша «Служба допомоги мера» в Україні почала діяти у Києві, тепер — в Одесі. Створити її вирішили через велику кількість звернень городян.
Служба працює цілодобово, без вихідних і перерви на обід. Послуга спілкування з оператором, отримання довідки та реєстрація — безкоштовні.
Наразі тут 45 співробітників, які приймають дзвінки у три зміни. Одночасно працює 17 операторів, і за одну зміну оператор приймає близько ста дзвінків.
Ця служба, можна сказати, — новий, більш досконалий етап розвитку «телефону довіри» міського голови. Кожен одесит може подзвонити, задати питання комунального, правового чи будь-якого іншого характеру, що стосуються проблем міста і його жителів. Працівники служби детально аналізуватимуть звернення і визначатимуть, які управління та відомства можуть допомогти городянам. Таким чином координуватиметься робота всіх управлінь міської ради.
На відміну від «телефону довіри» мера, де дзвінки громадян записувалися на диктофон, новостворена служба дає можливість спілкування з живими людьми. Оператори не лише вислуховують дзвінки, але й одразу відповідають на запитання, якщо це можливо, і, що важливо, ця служба
дає можливість городянам тримати на контролі вирішення своїх проблем. Усі працівники пройшли спеціальну підготовку і тестування, навчаючись правильно спілкуватися з людьми, реєструвати і класифікувати питання різних сфер та відомств. Особисте спілкування городян з оператором — це, насамперед, безпосередній зв'язок з керівництвом міста, який допоможе вирішувати проблеми швидко, якісно, ефективно.
Кожен дзвінок—це офіційне звернення до міської влади, чи то заява, скарга, пропозиція, чи подяка. Служба може надати консультацію з питань ЖКГ, соціального захисту населення, допомогти у форс-мажорних обставинах, тож оператор повинен, окрім усього іншого, вміти реагувати в непередбачуваних ситуаціях. Кожне звернення •— особливе, і головне завдання служби—знайти джерело проблеми.
Тут працює три відділи. Перший — інформаційно-довідковий, де постійно приймаються дзвінки. Наступний — контрольно-аналітичний, який виконує кілька функцій, а саме: супровід звернень і питань громадян, що потребують письмового документообігу, контролю за виконанням, складання аналітичних звітів, надання їх міському голові та опрацювання пропозицій щодо оптимізації роботи виконавчих органів. Третій — відділ зворотного зв'язку, співробітники якого повідомляють одеситам про хід вирішення їхніх проблем. Адже буває так, що заявники отримують лише відписки, а самі проблеми не вирішуються.
Світлана Крупчан, начальник «Служби допомоги мера», розповідає:
— Ми шукаємо першопричину проблеми. Робимо аналітичний звіт, який надається керівникам міста, що
дозволятиме вживати заходи, аби зробити життя у нашому місті більш комфортним і зручним. Зазвичай термін виконання звернення — один місяць, але ми поставили за мету вирішувати проблеми швидко і якісно—за 5— 15 днів.
Для опрацювання звернень створена спеціальна комп'ютерна програма. Оператор вводить у неї всі дані. Автоматично присвоюється порядковий номер. Далі звернення надходить до контрольно-аналітичного відділу і вже звідти направляється в інстанції. Одесити завжди можуть відслідкувати, де знаходиться їх звернення, просто зателефонувавши до служби і назвавши його порядковий номер. Екстрені питання вирішуватимуться у терміновому порядку.
Артем Стогній запросив усіх звертатися до «Служби допомоги мера» з тими питаннями, проблемами,
побажаннями, які є у людей. Це стосується життєдіяльності міста, в тому числі соціальних, житлово-комунальних, юридичних питань. Комусь потрібна довідкова інформація, хтось хоче залишити заяву, яка потрапить в органи місцевого самоврядування. Якщо ж проблема безпосередньо не пов'язана з діяльністю міської влади, «Служба допомоги мера» надаватиме консультативну допомогу. Основна мета нової структури — покращити зворотній зв'язок з городянами, прискорити процес вирішення тих проблем, які виникають у місті, при цьому одесити не витрачатимуть час не вистоювання у чергах.
«Служба допомоги мера» в Одесі знаменує перехід на нові, сучасні форми роботи з населенням. Додаткових структур для супроводження цього процесу не буде, відійде у минуле непотрібна бюрократична писанина. Служба повною мірою використовуватиме сучасні методи спілкування — електронну пошту, телефонні дзвінки. Відповіді заявникам надходитимуть у письмовому вигляді поштою — це офіційна, перевірена інформація. І головне — жодне звернення не залишиться без реагування,
Тож телефонуйте «15-50»!
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |