![]() |
|
![]() |
![]() |
Непоміченим для тисяч громадян пройшов день заснування Чорноморського пароплавства. Невже з календаря морських дат викреслено 177 років його існування?
Керуючий директор пароплавства пан Кочергін відмовився підписати дозвіл на видачу грошей для купування квітів. Співробітники найдавнішого у регіоні підприємства пройшли з шапкою по кабінетах і самі зібрали потрібну суму на букети. До підніжжя пам'ятника морякам, що загинули у морі, їх покладали переважно працівники старшого покоління та ветерани Клубу капітанів і механіків ЧМП. У їхній пам'яті, як в архіві, зберігається хроніка торговельного мореплавання, що ознаменована у минулому рентабельною роботою 360 суден різних типів і класів. Тепер їх немає, як відсутня і значна частина дуже багатого берегового майна.
Ярлик «монстра» був причіплений підприємству для виправдання цього розорення. Але принаймні 22,5 тисячі фахівців плавскладу і 12 тисяч «береговиків» залишилися вдячні Чорноморському пароплавству за те, що підприємство споруджувало для них квартири, утримувало найкращі в Одесі дитячі садки і медичні заклади. Штатні працівники були забезпечені доброю зарплатою. Нинішнім працівникам н нарешті-то видали за... листопад 2009 року.
Колектив засмутило, що на його адресу від Мінтрансзв'язку України не надійшло привітання. Невже обіцянки відновити платоспроможність підприємства і відродити його як судноплавну компанію виявилися черговою PR-декларацією, запитують вони. Один санатор Володимир Шнякін втік у минулому році і перебуває у розшуку. Владислав Горобченко, який його змінив, хворів протягом усіх засідань Апеляційного господарського суду Одеської області і тепер відсторонений від справ. Практично 3 місяці у пароплавстві панує безвладдя. А з ним і невідомість майбутнього.
Плеяда бездарних керівників поставила пароплавство на межу ліквідації. Розірвано відносини з орендарями, що припинило надходження прибутків на рахунки ЧМП. Не велася статистична звітність, поставлено хрест на існуванні юридичної служби, паралізована робота бухгалтерії. Тим часом, заборгованість перед Пенсійним фондом, до якого понад рік не робилися відрахування, становить 2,5 мільйона гривень. Держподаткова інспекція через суд має намір одержати 50 мільйонів. Хіба це не явне підтвердження наміру довести підприємство до стану банкрутства?
Розкрито схеми розкрадання майна, відомі особи, що брали участь у підробці документів на мільйонні суми відчуження. Легко прораховуються ляльководи, які стоять за ними. Немає тільки покараних!
В'януть квіти, минає час, втрачено статус морської держави. При цьому багато фахівців стверджують, що можливості відродити ЧМП, причому як судноплавної компанії, ще не вичерпані. Старі капітани, які вірою і правдою відслужили на містках по 30 — 40 років, уже відходили своє. Чи є ті, хто, нарешті, предметно займеться розв'язанням цієї гідної господарської проблеми?
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |