![]() |
|
![]() |
![]() |
Створити для всіх рівні умови роботи в портах та вирішити питання запровадження наскрізного тарифу для перевізників – ключові питання, які Міністерство транспорту та зв’язку вирішуватиме найближчим часом. Про це міністр Костянтин Єфименко та представники стивідорних компаній домовилися 28 травня, на нараді щодо державно-приватного партнерства та співпраці в морських торговельних портах.
Участь у нараді також взяли заступник міністра транспорту та зв’язку України Оксана Плотнікова, голова Укрморрічфлоту Сергій Крижановський, представники Іллічівського, Ренійського, Миколаївського та Одеського морських портів.
К.Єфименко висловив стурбованість через втрату обсягів вантажопотоків у портах: «2009 рік ми закінчили з 109 млн. тонн, зараз йдемо на межі цього показника сумарно по всім портам, плюс тенденції травня йдуть із мінусом. Маємо серйозні втрати по транзиту».
Водночас міністр повідомив, що в 2009 році 29 млн. тонн вантажів було перероблено у портах через стивідорні компанії – це 26%. Найбільше – ВАТ «Синтез-Ойл» – 5,5 млн. тонн, ТОВ «Бруклін-Київ» – 5 млн. тонн та ДП «ГПК-Україна» – 2,6 млн. тонн.
«Усе, що вигідно для вас, – добре для нас, – звернувся К.Єфименко до представників стивідорних компаній. – Ми хочемо спиратися на вас – сильних і заможних. І перше завдання, яке я ставлю, – це створити умови, щоб потужні стивідорні компанії шукали клієнтів. За них потрібно боротися. Інших варіантів немає. Доведеться конкурувати», – наголосив міністр і зазначив, що він за рух приватного капіталу в порти.
Також К.Єфименко підтримав пропозицію запровадити наскрізний тариф для перевізників. «Ми повинні бути технологічними, якщо прагнемо залучати вантажі в свою державу або через неї», – підкреслив міністр.
КИЇВ
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.153Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |