ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
ЕКОНОМІКА В СВІТЛІ РЕКЛАМИ
10.06.2010 / Газета: Одесские известия / № 60(4042) / Тираж: 23655

В регіоні налічується 181 підприємство, основним фактичним видом діяльності яких є надання рекламних послуг, з яких 101 організація, або 55,8 відсотка від загальної кількості, займалася безпосередньо рекламою, повідомляє Головне управління статистики в Одеській області. Їх доходи без урахування ПДВ, акцизів та подібних обов’язкових платежів у 2009 році становили 91,8 мільйона гривень, що на 37,7 відсотка менше у порівнянні з попереднім роком.

У структурі цих доходів найбільша частка припала на рекламну діяльність у засобах масової інформації, в тому числі пов’язана з продажем ефірного часу та друкованих сторінок – 35,3, створення та розміщення реклами – 25,6, планування та проведення рекламних кампаній – 17,5 відсотка. Найменшу питому вагу, як і в 2008 році, мали доходи від розповсюдження рекламних проспектів і зразків та від реклами на транспортних засобах – 1,8 та 0,8 відсотка відповідно.

Підприємствами цієї сфери діяльності в минулому році укладено 17,6 тисячі угод. При цьому, на рекламування послуг припало понад половину всіх угод, з них 35,0 відсотка – на посередницькі угоди з нерухомістю, 7,9 – на туристсько-екскурсійні та 7,6 відсотка – на послуги автосервісу. Досить помітну частку зайняли угоди з рекламування товарів вітчизняного виробництва – 21,0 відсотка, з них 58,8 відсотка – непродовольчих товарів. Питома вага рекламованих товарів імпортного виробництва становила 11,8 відсотка, з них 81,2 відсотка – непродовольчих товарів, 11,1 відсотка – товарів виробничо-технічного призначення.

Автор: Анатолій ДНІСТРОВ


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту