![]() |
|
![]() |
![]() |
Щомісяця в «Службу допомоги мера» надходить понад 20 тисяч дзвінків, з яких десь 60 — 65% задовольняються. Служба ефективно працює над тим, щоб у найкоротші терміни розглядалася максимальна кількість заяв.
Проблемні питання, з якими звертаються люди, можна умовно розділити на дві основні категорії:
— питання, що не потребують значного фінансування (прибирання придомової території, заміна лампочок у під'їзді, обрізка сухих дерев, демонтаж незаконно встановлених кіосків, порушення громадського порядку). Такі звернення розглядаються в чітко встановлений термін — від 5 до 15 днів, залежно від питання. Заявник при необхідності отримує письмову відповідь;
– питання, що потребують суттєвих фінансових вкладень (капітальний ремонт доріг, дахів, під'їздів). Ці питання не залишаються без уваги— вони частково вже вирішуються, а також будуть враховані при формуванні міських програм і виконані по можливості фінансування.
Особлива увага приділяється реагуванню на дзвінки щодо аварійних ситуацій. Такі заявки опрацьовуються в момент надходження і контролюються оператором до кінця. У випадку падіння дерев, проривів каналізації, незапланованого відключення електроенергії тощо служба 15-50 допомагає оперативно вирішити ситуацію.
У «годину пік» може скластися ситуація, коли оператори не встигають опрацьовувати всі дзвінки, ш,о надходять, тому виникає черга, у зв'язку з цим «Служба допомоги мера» просить із розумінням ставитися до роботи операторів і пам'ятати, що жодний дзвінок, жодне звертання не залишаться без уваги.
З 21 червня при «Службі допомоги мера» починає роботу «гаряча ЛІНІЯ» «Встановлення інвалідності МСЕК». З 9.00 ранку до 16.00 на дзвінки людей, що потребують допомоги в оформленні інвалідності, відповідатиме фахівець з даного питання. Він дасть роз'яснення, як правильно оформити інвалідність, поінформує про перелік необхідних документів, розповість до кого звертатися.
«Служба допомоги мера» уже 1,5 місяця допомагає одеситам.
Нагадаємо, «Служба допомоги мера» створена 29 квітня у зв'язку з потребою оперативного реагування на питання, проблеми і побажання одеситів. Дзвінки від громадян приймаються цілодобово, без перерв і вихідних. Номер телефону служби 15-50, Цей же «гарячий номер» можна набрати і з мобільного, зателефонувавши 705-15-50, Послуга спілкування з оператором, одержання довідки і реєстрація звернення — безплатні.
Як свідчить статистика, а з нею можна ознайомитися на офіційному сайті Одеси (www.odessa.ua), найчастіше до «Служби допомоги мера» звертаються з проханням полагодити ліфти та дахи.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |