![]() |
|
![]() |
![]() |
Впродовж січня – червня 2010 року облдержадміністрацією отримано 3218 звернень громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 38% більше, ніж за аналогічний період 2009 року (2327 звернень).
988 звернень отримано на особистому та виїзних прийомах громадян, що становить 31% від загалу.
Кількість громадян, які звернулися на адресу обласної державної адміністрації, збільшилася на 50% (з 12385 до 18571) порівняно з аналогічним періодом 2009 року.
Значна більшість заяв, скарг та пропозицій надійшла до облдержадміністрації від мешканців міст Одеси – 1373 та Білгород-Дністровського – 121, Біляївського району – 201, Комінтернівського – 141, Роздільнянського – 106, Овідіопольського – 104.
Найбільше підписів у зверненнях громадян до облдержадміністрації належить мешканцям м.Одеса, Березівського, Біляївського і Роздільнянського районів.
Кількість колективних звернень громадян збільшилася на 21% (з 361 до 438 звернень відповідно), повторних звернень – на 27% (з 53 до 91 відповідно).
Зазнала змін структура надходження звернень громадян, пересланих на розгляд до облдержадміністрації вищими органами влади. Порівняно з минулорічними показниками, вона зросла на 29% і становить 1525 звернень у поточному році проти 1183 за аналогічний період минулого року.
При розгляді звернень громадян першочергова увага приділялась розгляду заявам, скаргам та пропозиціям від пільгових категорій населення, особливо інвалідів та ветеранів Великої вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», багатодітних сімей, ветеранів праці, ліквідаторів та постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, малозабезпечених верств населення. Переважна більшість звернень від пільгових категорій громадян розглядалися особисто головою облдержадміністрації. Але, незважаючи на приділення особливої уваги соціально незахищеним верствам населення області та попередження надходжень звернень, їхня кількість збільшилась на 49% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Протягом І півріччя 2010 року до облдержадміністрації надійшло 1112 звернень представників пільгових категорій.
З них:
– матерів-героїнь – 23 (у 2 рази більше у порівнянні з минулорічними показниками);
– членів багатодітних сімей, одиноких матерів – 203 (на 46% зросла їх кількість у порівнянні з минулорічними показниками);
– інвалідів Великої Вітчизняної війни – 138 (на 37% більше);
– учасників війни та бойових дій – 215 (в 2 рази більше).
– інвалідів, ветеранів праці – 354 (на 48% більше).
Майже половина кількість заяв, скарг та пропозицій – 537 (51% від загальної кількості звернень громадян за соціальним станом) за аналізований період отримана облдержадміністрацією від пенсіонерів.
Для зменшення надходжень звернень від зазначеної категорії громадян в області діє низка програм, спрямованих на підтримку ветеранів війни та праці, інвалідів та малозабезпечених верств населення. У тому числі:
– регіональна програма розвитку системи реабілітації та трудової зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями, психічними захворюваннями та розумовою відсталістю на період до 2011 року;
– спільний проект влади та бізнесу «Зігрій любов’ю дитину»;
– обласна соціальна цільова програма “Милосердя в дії” на 2010 – 2011 роки;
– програма відпочинку та оздоровлення дітей Одеської області на період до 2012 року.
У зверненнях громадян протягом І півріччя поточного року було порушено 3772 питання різної тематики, що на 38% більше, ніж у січні – червні 2009 року (2735). Зокрема:
– питання соціального захисту – 757 (19% від загальної кількості порушених питань);
– питання комунального господарства – 521 (14% від загальної кількості порушених питань);
– питання аграрної політики і земельних відносин – мешканці області порушили його 440 разів (12%);
– питання житлової політики – 409 (11%) від загальної кількості порушених питань).
За аналізований період облдержадміністрацією опрацьовано 2473 звернення громадян, отриманих під час роботи урядової телефонної «гарячої лінії».
Обласна державна адміністрація, керуючись вимогами Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008р. №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», продовжує вживати заходи щодо забезпечення прав громадян на звернення.
Відповідно до затверджених графіків проводяться особисті та виїзні прийоми громадян керівництвом облдержадміністрації та структурних підрозділів облдержадміністрації, працюють «гарячі телефонні лінії» та «телефон довіри», проводяться перевірки організації роботи зі зверненнями громадян у районних державних адміністраціях і структурних підрозділах облдержадміністрації а також – «дні контролю», щомісячно – засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при обласній державній адміністрації.
Питання покращення організації роботи зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі голови обласної державної адміністрації.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |