ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
ВАТ «УДП»: НОВА КОМАНДА ПРАЦЮЄ НА ПЕРСПЕКТИВУ
12.08.2010 / Газета: Одесские известия / № 86(4068) / Тираж: 23655

В «Одеських вістях» за 3 серпня була опублікована інформація про прес-конференцію з нагоди виповнення 100 днів від дня призначення Ю.Ф. Розвозчика виконувачем обов'язків голови правління президента ВАТ «УДП». Нещодавно Юрія Федоровича призначено головою правління – президентом ВАТ «УДП» на умовах контракту до 22 липня 2015 року як переможець конкурсу на заміщення вакантної посади голови правління – президента ВАТ «УДП». На зустрічі з представниками місцевої преси він докладніше розповів, що вдалося за цей період зробити, які плани на майбутнє. Мабуть, найголовніше, за його словами, це те, що пароплавство, нарешті, починає відроджуватися. І в цьому безперечна заслуга всієї вертикалі відомчої влади.

Він особливо підкреслив той факт, що у травні та червні ц.р. підвищено заробітну плату працівникам пароплавства. Вона зросла у середньому на 14,8 відсотка. Зарплата виплачується без затримок. Паралельно триває погашення заборгованості, яка накопичилася за попередній період, плавскладу. Цього вдалося досягти насамперед за рахунок збільшення обсягів вантажоперевезень по Дунаю, стабільного надходження фрахтових платежів щодо пасажирського флоту. Незважаючи на небачену у нинішньому році повінь, у червні перевезено 312 тисяч тонн вантажів. Досить непогано за форс-мажорних умов. Планується обсяг перевезень річковим флотом довести до 350 – 400 тисяч тонн на місяць. Такі наміри закріпила зустріч на найвищому рівні з основними партнерами пароплавства – керівниками австрійського металургійного концерну Фест-Альпіне, компаній ДСМС – Відень, «Славутич-Руда – Україна» і порту Ізмаїл, що відбулася у липні.

Налагодилися добротні партнерські відносини з Ізмаїльським морським торговельним портом, його начальником В.Ф. Котельним.

– Відчувши одразу необхідність у встановленні ділових контактів, – відзначив Ю.Ф. Розвозчик, – я буквально на другий день після призначення мене на цю посаду зустрівся з Валентином Федоровичем. Сьогодні керівництвом порту надається велика і постійна допомога пароплавству у збільшенні вантажної бази. Два провідні транспортні підприємства просто зобов'язані тісно взаємодіяти як в інтересах колективів, так і регіону в цілому.

Стабілізації становища сприяло і визволення з-під тривалих арештів трьох морських суден – теплоходів «Леонід Луговий», «Микола Заболоцький» та «Сергій Грицевець».

Вдалося нинішній команді довести обґрунтованість списання суден, що відслужили свій термін.

– У наших планах, – стверджує Юрій Федорович, – було списання у червні уже готових до цієї процедури трьох суден, щоб пустити потім виручені гроші в обіг. Поки що, на жаль, цей процес припинено: різко впала ціна на металобрухт. Пароплавство зараз перебуває у стадії очікування. До поліпшення економічної ситуації досягнуто порозуміння з філією АТ «Укрексімбанк» в Ізмаїлі про пролонгацію терміну розрахунків щодо основних кредитів колективу ще на рік.

Під час недавнього відрядження до Відня і Будапешта Юрій Федорович зміг домовитися з австрійським банком «БАВАГ» про реструктуризацію 7-мільйонного боргу за судна португальської побудови до 2015 року. Є зрушення і щодо нерухомості за кордоном.

У блоці економічних питань – подальше зменшення кредиторської та дебіторської заборгованості пароплавства, передача стадіону та дитячих садків до комунальної власності міста Ізмаїла.

Великої уваги, відзначив керівник «УДП», потребують до себе і річковий, і пасажирський флот – значні кошти необхідно вкладати у реновацію та ремонти, у закупівлю змінно-запасних частин для підтримання суден на належному рівні.

Очікується перегляд фрахтових ставок убік збільшення на річці та на морі.

– За рахунок підвищення рівня виплати інвалюти замість добових у середньому до 150 євро на добу намагатимемося повертати комсклад на флот, тому що багато фахівців у попередні роки пішли під прапор, – говорить Ю.Ф. Розвозчик. – Розглядаємо питання роботи капітанів на контрактній основі, форма контракту зараз розробляється.

Колектив «УДП», за твердженням президента, працездатний, його кістяк становлять висококваліфіковані фахівці, професіонали своєї справи. Однак, вважає він, не можна було не порушити питання про дисципліну.

– Не секрет, що дехто установив свій особистий графік – приходили на роботу, коли вважали за потрібне. З введенням системи контролю рівень трудової дисципліни підвищився: якщо у перші дні тих, хто спізнився, було 250, то сьогодні – майже 20 чоловік. Перестановка кадрів теж дала свої результати. Підтягує і введення карткової системи контролю у діловодстві. Дисципліна, порядок, контроль, точний економічний розрахунок дисциплінують, перекривають лазівки для можливих махінацій, – підсумував Юрій Федорович і додав:

– На всіх серйозних підприємствах є підрозділи, які займаються економічною безпекою. Введено таку службу і у пароплавстві. Працівники СЕБ відслідковують контракти, ціни, за якими купуються матеріали, СЗЧ, обладнання. Сьогодні буквально щодо кожного контракту, фінансового платежу іде перевірка цінової політики. Поставлено перешкоду різноманітним «лівим схемам». Вибачте за різкість, але менше почали красти, і з'явилася можливість вирішення багатьох соціальних питань.

На запитання, чи є у нього самого упевненість, що пароплавство очікують кращі часи, Юрій Федорович відповів так:

– Звичайно, є. Інакше навіщо було сюди їхати?

Людмила Пігарева, м. Ізмаїл

Автор: Людмила Пігарева, м. Ізмаїл


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.008
Перейти на повну версію сайту