ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
У МІСЬКРАДІ — ПІД ЗНАКОМ ТРАГЕДІЇ
26.08.2010 / Газета: Одесские известия / № 91(4073) / Тираж: 23655

Аварія, що сталася 18 серпня по вулиці Пастера шляхом проходження автобусного маршруту № 146, стала головною темою чергового засідання виконкому Одеської міської ради.

О 15.10 автобус «Богдан» вилетів з проїзної частини і впав зі схилу. Із 19 пасажирів, які перебували в салоні, 16 одержали травми різного ступеня складності, а 8-річна жителька Брянської області загинула.

Едуард Гурвіц зажадав від керівників різних служб відповісти на запитання: чому це сталося?

ДАІ, як звичайно, відзвітувала про кількість перевірених автобусів, виявлених порушень та накладених штрафів. «Посилити контроль, підвищити відповідальність, покарати винних». Ці словосполучення звучали на засіданні виконкому частіше за інші, як і співчуття сім’ї, що втратила дитину.

Маршрут № 146 проходить від вулиці Затонського до проспекту Маршала Жукова. Він один із найпротяжніших у місті. Якось від однієї до іншої кінцевої зупинки я їхала 2 години 40 хвилин. Провиною тому була не погана робота водія, а міські пробки. Особливо складно автобусам доводиться на Преображенській, Канатній, у районі 5-ї станції Великого Фонтану, де транспорту багато у будь-який час дня.

Ще минулого літа (воно видалося менш спекотним, ніж нинішнє) звернула увагу, наскільки стомлюються люди. Адже місце водія у «Богдані» (їх найбільше на маршрутах Одеси) перебуває поруч із мотором. Тому, якщо на вулиці 35 градусів жари, у салоні температура доходить до сорока, а то й перевищує цю позначку. Витримати у таких умовах навіть встановлену законом 8-годинну, а на практиці часто більш тривалу, зміну надзвичайно складно. Змучені пасажири із радістю вистрибують на своїх зупинках, можуть ковтнути хоч і гарячого, але свіжого повітря, а водієві подітися нікуди. Він — заручник розпеченої залізної коробки. Витримає чи не витримає його організм — це своєрідна рулетка, де серед інших є й смертельний результат.

На жаль, департамент транспортного комплексу та зв'язку міської ради ні минулого року, ні на початку нинішнього, коли фахівці вже говорили про очікувану аномальну спеку влітку, нічого не запропонував для створення прийнятних умов роботи водіїв. Як завжди, понадіялися на либонь.

Перший тривожний дзвінок пролунав на початку серпня. Тоді, перебуваючи на маршруті, одержав тепловий удар і незабаром помер водій маршрутного таксі. Про це, як і про короткочасну втрату свідомості водієм автобуса 146-го маршруту, що впав, говорили на засіданні виконкому. Одна з пасажирок того злощасного рейсу розповіла, як водієві стало погано, після чого машина втратила управління. А коли він отямився і спробував щось зробити, було пізно: маршрутка вдарилася об дерево і почала падати.

Остаточну причину аварії з’ясує слідство. Але мер вже оголосив догану начальникові департаменту транспортного комплексу та зв'язку Олександру Науменку за недостатню роботу із підприємствами-перевізниками. Для підвищення рівня безпеки на міських вулицях намічено впровадити систему супутникового спостереження за громадським транспортом, а у найнебезпечніших місцях встановити огородження. Місто також взяло на себе витрати, пов'язані з доставкою тіла загиблої дівчинки до Брянської області та її похованням.

На засіданні виконкому заступник міського голови Володимир Пруцаков потішив повідомленням про досягнуту домовленість із НАК «Нафтогаз», яка дозволить вже з 1 вересня подати гарячу воду у будинки одеситів.

Виконком затвердив схему розміщення елементів міського дизайну у районі Аркадії. На зміну 59 прийдуть 45 нових конструкцій, здатних прикрасити цей район Одеси.

На Дачі Ковалевського почнеться проектування навчально-тренувальної бази Південноукраїнського педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського. А на Лідерсовському бульварі, на території міської клінічної лікарні № 3, – храму Святого Луки. Про це клопотали митрополит Одеський та Ізмаїльський Агафангел і начальник управління охорони здоров’я міської ради Олена Якименко.

Автор: Світлана МАРШИНА


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.015
Перейти на повну версію сайту