![]() |
|
![]() |
![]() |
Сорочинський ярмарок, оспіваний великим Миколою Васильовичем Гоголем, широко відомий з початку ХIХ століття. Щоправда, війни, епідемії, голод, розпад великої країни призводили до того, що про нього на якийсь час забували. Але як безсмертний геній Гоголя, так знову і знову відроджувався ярмарок, покликаний радувати і захоплювати, дарувати надзвичайне відчуття яскравого народного свята і доброї дитячої казки.
Цього року підприємства «Холдинг «Т і С» «Одеський коровай» та Котовський хлібозавод вперше репрезентували нашу область на Національному Сорочинському ярмарку, презентуючи полтавчанам та гостям з усієї України свою продукцію: хліб «Медовий», «Сімейний з молоком», «Бородіно», халу з кунжутом, круасани з різноманітними начинками, бублик «Український», рогалик «Одеський», витушку здобну, завиток з горіхом. Котовський хлібозавод репрезентував свої фірмові пряники з начинками, вівсяне печиво і сухарики «Топтыга». Завсідники ярмарку навіть не вірили спочатку, що гарна, оформлена з вигадкою експозиція котовських пекарів, біля якої всі поспішали сфотографуватися, справжня. Адже їй довелося подолати аж 700 кілометрів.
– Рівних нам на ярмарку не було, – з гордістю говорить начальник департаменту доставки Людмила Каблаш. – Місцеві виробники хліба репрезентували, переважно, короваї. Булочок, іншої дрібноштучної продукції у їхньому асортименті практично немає. І тому, коли ми виставили свої круасани, слойки, кекси, відвідувачі не одразу навіть зрозуміли, що це. А потім продукція почала «летіти» з прилавка. Ті самі люди підходили щодня під час ярмарку і щось купували.
Згодилася у Сорочинцях і традиційна одеська підприємливість. Наприклад, з наших магазинів уже давно зникли сушки, нанизані на мотузочку. Їм на зміну прийшла зручна розфасовка у пакетики. Їх і привіз «Одеський коровай» на ярмарок. Але доки сушки не перекочували з пакетиків на мотузочки, їх майже не купували. Зате потім одеськими сушками-намистом із задоволенням прикрашали себе і дорослі, і діти. Навіть немовлятам у колясочках вони подобалися більше за традиційні брязкальці.
За офіційною інформацією, гостями Сорочинців цього року стали майже 700 тисяч чоловік. Багато хто з них змогли вперше оцінити високу якість і чудовий смак продукції «Одеського короваю» і Котовського хлібозаводу. Не випадково дипломів ярмарку «За високоякісну і смачну продукцію» були удостоєні житній хліб «Бородіно», круасани, бублик «Український» виробництва «Одеського короваю», а також пряники «Северные», печиво «Овсянка» Котовського хлібозаводу.
– Гадаю, що цю нагороду ми заслужили, – говорить голова правління ВАТ «Одеський коровай» Світлана Турчанська. – Адже для виробництва всієї нашої продукції ми використовуємо тільки натуральну і добірну сировину, ретельно перевірену у нашій лабораторії, а більша частина рецептів – це наші власні розробки. Наприклад, зовсім нещодавно ми запустили круасани з начинкою «карамель» і «капуччино», почали застосовувати для виробництва хліба «Бородіно» натуральні закваски, завдяки чому не тільки поліпшили смак і аромат хліба, але й подовжили терміни його зберігання – до 5 днів. А це, у свою чергу, дозволить нам розширити географію реалізації і постачати одеський «Бородіно», наприклад, до Києва. Участь «Одеського короваю» у Сорочинському ярмарку – це можливість продемонструвати нашу продукцію і налагодити постачання до нових регіонів.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.016Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |