ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
ВИЙТИ З ТІНІ НА СВІТЛО
23.09.2010 / Газета: Чорноморські новини / № 100(21141) / Тираж: 8525

Такий намір проголосили представники малого та середнього бізнесу, які взяли участь у засіданні «круглого столу» на тему «Публічність і тіньовий бізнес. Вихід з тіні», що відбувся у прес-центрі «Паритет».

— Ми хочемо створити спеціальний медіа-простір для бізнесменів, — зазначив одеський підприємець Богдан Гнатюк. — Тому за підтримки Одеської міської ради ми створюємо Одеський діловий клуб для представників малого і середнього бізнесу.

Такий клуб, за словами підприємців, створюється тому, що українським підприємцям, представникам малого та середнього бізнесу, бракує сміливості з’являтися в українському медіа-просторі. Якщо бізнес і представлений у медіа, то переважно це реклама або ж політика. У той же час бізнесмени побоюються виходити на публіку, афішувати свою участь у тих чи інших заходах, друкуватися в газетах, з’являтися в ефірі телеканалів. За словами присутніх, у розвинених країнах бізнес почувається набагато вільнішим у медіа-просторі — за роки незалежності українських бізнесменів навчили боятися бути публічними.

Бізнесмен Сергій Кравцов вважає, що українські підприємці побоюються, зокрема, контролюючих органів, які, запідозривши їх в успішності, намагатимуться отримати з них гроші у вигляді штрафів та хабарів.

Хоча публічність може допомогти вирішити чимало нагальних соціальних проблем. Зокрема — проблему безробіття, оскільки на багатьох підприємствах сьогодні є вільні вакансії. Відкритість сприятиме здоровій конкуренції, обміну досвідом, стимулюватиме молодь займатися бізнесом.

— Ми, ряд міських підприємців, створюємо наш медіа-простір і час від часу будемо збиратися разом, ділитися власним досвідом та ініціювати вирішення питань, які об’єднують малий та середній бізнес, — зазначив Богдан Гнатюк.

Вихід із тіні підприємців вигідний, перш за все, для влади, тому цей проект реалізовуватиметься за підтримки Одеської міської ради. Адже інформаційно відкритий бізнес не вестиме підпільну діяльність.

— Кожному з нас окремо важко боротися за виживання, — зазначив учасник «круглого столу» Леонід Мудренко. — Клуб дозволить об’єднати наші зусилля, чітко сформувати власну позицію і заявити про неї.

Головне завдання новоствореного клубу — спільний пошук вирішення проблем, що виникають у сфері підприємництва. Ще одне завдання —підтримка нових підприємців та нових підприємств. Як зазначили його організатори, цей проект знаходиться поза політикою, поза комерцією, на ньому ніхто не зароблятиме. Засідання ділового клубу відбуватимуться раз на два тижні у приміщенні мерії. На зустрічі медіа-клубу запрошуватимуться підприємці, чиновники, експерти, журналісти. Обмін досвідом може стати корисним для всіх.

Автор: Ольга ФІЛІППОВА


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту