![]() |
|
![]() |
![]() |
Вулиця Свердлова, розташована у центрі Білгорода-Дністровського, не знала капремонту майже чверть століття. З роками ями на ній досягли таких значних розмірів, що деякі несумлінні фірми почали щедро заповнювати їх будівельним сміттям. Коли однієї вересневої неділі до роботи на цій вулиці приступила дорожня техніка, мешканці не повірили очам. Звістка, що на місто «звалилося» понад 10 мільйонів гривень для ремонту доріг, докотилася і до вулиці Свердлова.
– Йдеться про державні транші, призначені для капітального ремонту доріг комунальної власності, – уточнює керівник підрядного ТОВ «СПК ПІКБУД» Геннадій Кіосе. – Через облуправління капбудівництва обласна влада розподілила кошти. Дуже уважно до цього питання поставився голова Одеської обласної ради Микола Скорик, який окремо уточнював необхідність ремонту щодо кожного населеного пункту. У підсумку за тендерними умовами першого траншу наша організація у Болграді та Болградському районі виконала роботи у розмірі 1,5 млн гривень. До списку другого траншу потрапили Білгород-Дністровський і кілька населених пунктів району, а також Арциз.
Незважаючи на те, що ТОВ «СПК ПІКБУД» існує лише чотири роки, шляховики встигли добре зарекомендувати себе. Починали з ремонту вулиці Колонтаївської в Одесі. Потім мерія Одеси визначила цього підрядника для реконструкції Приморського бульвару, де будівельники, давши десятирічну гарантію, уклали 4 тис. кв. метрів дорожнього покриття і тротуари. Пізніше ремонтували Катерининську, Тираспольську, багато інших одеських вулиць. Тверді гарантійні зобов'язання, швидка і якісна робота, причому конкурентна за ціновою політикою, стали запорукою майбутнього успіху. Замовлення почали надходити з інших міст області.
Сьогодні «СПК ПІКБУД» у найкоротші терміни завершив у Білгороді-Дністровському ремонт 7 вулиць: Московської, Дзержинського, Жовтневої, Леніна, Кірова, Акерман, Свердлова. Зараз шляховики розпочали ремонт Шабської, яку мають намір заасфальтувати до настання дощів. У підсумку місто одержує понад 8 тисяч квадратних метрів асфальтобетонного покриття, на яке «СПК ПІКБУД» дає 5 років гарантії.
– Проїжджу частину протягом двох кварталів будуємо приблизно протягом тижня, – сказав головний інженер підрядної організації Петро Тончев, який працює у шляховому будівництві близько 30 років. – Ситуація ускладнюється тим, що ДАІ забороняє цілком перекривати дорогу. До того ж заважають нависаючі гілки. Тому, маючи в арсеналі солідну техніку японського, англійського та німецького виробництва, користуємося міні-асфальтоукладальниками, активно застосовуючи ручну працю.
Швидка і якісна робота гідно оплачується. Мінімальна зарплата робітника «на лопаті» становить 4060 гривень. Професіонал шляхової майстерності, водій асфальтоукладальника і ручної гладилки, одержує до 5040 гривень на місяць.
Як стверджує виконроб «СПК ПІКБУД» Павло Гончаров, який працює у шляховому будівництві понад десять років, Білгород-Дністровський виявився єдиним містом серед інших, де застосовувалося укладання бортових каменів.
– Досить легко працювати в цьому місті стало можливим завдяки чітко спланованим завданням заступником начальника МЦ «Благоустрій» Ольгою Трушкіною, – додає керівник «СПК ПІКБУД» Геннадій Кіосе. – Вона професійно визначила обсяги робіт, переконавши нас виконати і багато доброчинних акцій. Ми впевнено даємо 5-річну гарантію на укладене покриття, тому що користуємося перевіреним асфальтобетоном. Його привозимо з Одеси на спецтранспорті. Асфальт виготовлено із застосуванням добавок і затверджувачів відповідно до світової практики. Якість асфальту плюс професіоналізм команди дозволяє залишатися впевненим у кінцевому результаті. Ми намагаємося дати людям довгоочікувану радість нової дороги. Знаєте, як нас зустрічають у селах? Ріжуть барана, спеціально печуть хліб і підносять його нашим робітникам. А хіба після цього не постелиш асфальт від щирого серця?
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |