![]() |
|
![]() |
![]() |
На території Херсонського морського торговельного порту триває будівництво суперсучасного терміналу, розрахованого на одночасне зберігання 24 тисяч тонн зерна. Вартість об’єкту – 31,3 мільйона гривень.
- Будівництво зернового комплексу здійснюється винятково за рахунок власних коштів порту, — розповів заступник головного інженера, начальник відділу гідротехнічних та інженерних споруджень ХМТП Володимир Жильников (на знімку). — Новий об’єкт включений до пріоритетних проектів розвитку галузі на 2010 рік і стане першим кроком до реалізації генеральної схеми розвитку порту до 2015 року, яка передбачає освоєння лівого берега Дніпра. З часом там також планується побудувати сучасні термінали, прокласти до них залізничну колію зі станції Цюрупинськ, що дозволить більш ніж удвічі наростити обсяги переробки вантажів, створити сотні нових робочих місць, збільшити відрахування до державного і місцевих бюджетів.
Новий зерновий комплекс, перша паля якого була забита у квітні нинішнього року, вже має міцний фундамент. Незабаром на ньому «виростуть» 11 елеваторних ємностей діаметром від 10 до 17 метрів, об’єднаних транспортними галереями, якими рухатиметься зерно. В комплекс входитимуть також суднозавантажувальна машина та вузол приймання зерна, що постачатиметься як залізничним, так і автомобільним транспортом. Продуктивність розвантаження залізничних вагонів – 350 тонн на годину, автомобілів – на 50 тонн менше.
- Генеральний підрядник залучив до будівництва десять субпідрядних організацій з різних областей України, завдяки чому роботи проводилися одночасно на всіх ділянках. За багатьма позиціями ми йшли з місячним випередженням графіка, ще до 15 червня змонтована більшість металевих конструкцій, — говорить Володимир Федорович. – Щоправда, з відомих причин будівництво було тимчасово припинено, але сьогодні реанімовано. Генеральний підрядник повернув на будівельний майданчик усіх учасників будівництва. Сьогоднішня готовність об’єкту складає 85 відсотків. Думаю, що вже у жовтні можна говорити про здачу першого комплексу в експлуатацію.
Необхідне обладнання вже надійшло. До речі, за винятком силосних башт американського виробництва, все інше устаткування зроблено в Україні – на підприємствах Одеси, Миколаєва, Полтави.
Загальна площа перевантажувального комплексу — 0,52 гектара. Об’єкт будується в два етапи: перший – завершений технологічний цикл з приймання, збереження та відвантаження зерна на судна; другий – введення додаткових ємностей для збільшення обсягів перевалки зерна.
- Херсон, нарешті, одержав пілотний проект, який має серйозну інвестиційну складову, — вважає мер міста Володимир Сальдо. – Будівництво нового комплексу підсилить економічний потенціал обласного центру, з’являться нові робочі місця для херсонців. Розвиватиметься порт – поліпшуватиметься інфраструктура міста. Комплекс обслуговуватиме не лише Херсон і область, а й інші регіони, адже місто розташоване на Дніпрі — головній водній артерії країни.
З надією на співпрацю
Херсонський морський порт відвідав голова облради Віктор Пелих
Гість зустрівся з керівництвом підприємства та провідними спеціалістами, вручив Почесну грамоту обласної ради досвідченому докеру-механізатора Ігорю Сутулі. Виконувач обов’язків начальника порту Сергій Ігнатенко розповів голові облради, що за підсумками першого півріччя Херсонський МТП перерахував до місцевих бюджетів майже 31 мільйон гривень, очікується, що за підсумками другого півріччя сума буде не меншою.
Підприємство підтримує і розвиває власну соціальну сферу, разом з Профспілкою робітників морського транспорту Украіни проводить конкурси професійної майстерності, у тому числі — всеукраїнського рівня.
Під час зустрічі зазначалося, що на сьогоднішній день, нарешті, вдалося врегулювати найболючішу для Херсонського МТП проблему — зниження вартості канального збору. Отже інвестиційна привабливість порту значно покращиться.
- Херсонський морський торговельний порт залишається символом розбудови нашого краю, — підкреслив Віктор Пелих. – Так, зараз підприємство переживає не кращі часи своєї історії, дається взнаки економічна криза. Але за умови, що в порту не буде значної ротації керівників, він і надалі успішно розвиватиметься.
Керч: включення мосту в Кільцеву дорогу навколо Чорного моря
Міністерство транспорту та зв’язку України ініціювало перед Російською Федерацією включення Керченського мосту в Кільцеву дорогу навколо Чорного моря. Про це повідомив міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко.
Міністр зауважив, що нині ведеться робота щодо будівництва та введення в експлуатацію мосту через Керченську протоку. Зокрема, 14 вересня 2010 року в Сімферополі вже відбулося перше засідання українсько-російської робочої групи з розрахунку техніко-економічної доцільності будівництва Керченського мостового переходу. «Одним із перших ми підняли перед росіянами питання, щоб включити Керченський мостовий перехід в Кільцеву дорогу навколо Чорного моря. Ми також піднімаємо питання про включення туди дороги Одеса-Рені», — зауважив Костянтин Єфименко.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |