![]() |
|
![]() |
![]() |
Організатором чергової, 55-ї, конференції директорів дунайських пароплавств (КДДП) – учасників Братиславських угод виступило ВАТ «Українське Дунайське пароплавство». На борту пасажирського теплохода УДП «Україна», що рухався маршрутом Будапешт – Белград – Русе, зібралися представники підприємств і організацій, пов’язаних із дунайським судноплавством. Серед них – Болгарське річкове пароплавство, «Рубішипс», «Космос Енержи» (Болгарія); НАВРОМ і «S.C.Romnav S.A. Braila» (Румунія); «Agent Plus», «Jugoagent», «Danube Transport Logistics», «EU Shipping», «Brodokomers», «Дунавскі Транспорт» (Сербія); МАХАРТ і ДМС (Угорщина); «Дунавскі Ллойд – Сисак» (Хорватія); пароплавство «СпаП» і «Дунайсловтранс» (Словаччина); ЕДДСГ і ДСМС (Австрія); ВАТ «УДП», АСК «Укррічфлот», Регістр судноплавства України, Міжнародна організація дунайського судноплавства (МОДС). Серед запрошених були Надзвичайний і Повноважний Посол України в Угорщині Юрій Мушка, Надзвичайний і Повноважний Посол України в Сербії Віктор Недопас, радник із технічних питань секретаріату Дунайської комісії Данаїл Недялков, ділові партнери Українського Дунайського пароплавства в Угорщині, Сербії та Болгарії.
Під головуванням виконувача обов’язків першого заступника голови правління – президента ВАТ «Українське Дунайське пароплавство» – директора «УДП-річморфлот» Володимира Запорожана обговорювалися актуальні питання дунайської співпраці та взаємодопомоги на Дунаї. Сам головуючий у доповіді торкнувся питань судноплавства і роботи судновласників на українській ділянці Дунаю, у портах Ізмаїл і Рені, функціонування ГСХ «Дунай – Чорне море», бункерування, тарифів і портових зборів. Конференція доручила ВАТ «УДП» від імені судноплавних компаній – учасників Братиславських угод звернутися до Кабінету міністрів України із приводу тарифів на портові збори та послуги в портах Рені, Ізмаїл та Усть-Дунайськ для судноплавних підприємств – учасників БС. Високі ставки на перевалювання вантажів, відзначалося на конференції, завдають шкоди судноплавній політиці та роботі дунайських пароплавств: вантажовласники воліють вигідніших схем доставляння, зокрема на румунський порт Констанца.
Обговорювалися також питання митного оформлення транспортних засобів і вантажів на річці Дунай, компенсації збитків і розрахунків за допомогу при загальній аварії, діяльності Міжнародної організації дунайського судноплавства, запобігання незаконним актам в умовах міжнародного судноплавства на річці Дунай, боротьби із забрудненням Дунайського та Чорноморського басейнів, розширення міжнародної співпраці з класифікаційними товариствами та судновласниками дунайських пароплавств...
На пропозицію делегації ВАТ «УДП» 55-та КДДП ухвалила звернення до секретаріату Дунайської комісії про потребу боротьби з незаконним проникненням сторонніх осіб на судна придунайських судноплавних компаній (випадок із піратським нападом на караван теплохода УДП «Знаменка» у районі каналу Чернавода – Констанца, про яке повідомляли «ОВ» у №107 за 02.10.2010). Предметом обговорення стали також проблеми вантажоперевезень із портів Румунії на треті країни, митні штрафи при імпорті вантажів на порти Сербії. Всі розглянуті питання були відбиті в підсумковому документі 55-ї КДДП – протоколі, підписаному головами делегацій.
55-річна історія Братиславських угод, відзначив Володимир Запорожан, свідчить про унікальність цієї міжнародної організації, яка зуміла в епоху глобальних змін, пов’язаних із розпадом РЕВ і централізованих вантажопотоків на Дунаї, не тільки встояти, але й зберегти традиції, закладені засновниками КДДП. На 55-й конференції делегації дунайських пароплавств прийняли в повноправні учасники Братиславських угод румунську судноплавну компанію «S.C.Romnav S.A. Braila» (директор Георге Антистеску). Це красномовно свідчить про життєздатність і визнання правил, за якими працюють дунайські пароплавства (перевозять вантажі, визначають ціни, подають допомогу одне одному в різних ситуаціях, агентують і роблять ремонти), резюмував Володимир Запорожан.
Наступна, 56-та, конференція директорів дунайських пароплавств пройде 2011 року в Хорватії. Її організатором виступить судноплавна компанія «Дунавскі Ллойд – Сисак». Уже сьогодні окреслилися питання, які треба на ній обговорити, і серед них – результативність звернень МОДС і ВАТ «УДП» до компетентних органів України, Сербії, Румунії та до секретаріату Дунайської комісії, гармонізація Дунайських і Рейнських правил щодо загальної аварії.
Що ж до 55-ї конференції, то її учасники були одностайні в оцінці високого, європейського рівня її організації.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |