![]() |
|
![]() |
![]() |
На виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до плану роботи районної державної адміністрації загальним відділом апарату райдержадміністрації проведено аналіз роботи зі зверненнями громадян в структурних підрозділах райдержадміністрації та органах місцевого самоврядування району протягом 9 місяців 2010 року в порівнянні з аналогічним періодом 2009 року.
За звітний період до райдержадміністрації і органів місцевого самоврядування району надійшло 3407 звернень громадян (проти 3873 за звітний період у 2009 році), що на 12% менше відповідного періоду минулого року. Із них — поштою — 47 звернень, на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування зареєстровано 3329 звернень проти 3784 за звітний період минулого року (зменшення на 402 звернення або на 12%).
У 2010 році до райдержадміністрації і органів місцевого самоврядування звернулося 4014 заявників, що на 915 менше, ніж за звітний період у 2009 році (4929 чол.). Зменшилась на 138 кількість порушених у зверненнях громадянами питань (3743 порушених питань у 2010 році проти 3881 у 2009 р.). За результатами розгляду звернень громадян позитивно вирішено 1212 звернень, відмовлено у задоволенні 69, надані ґрунтовні роз'яснення з порушених питань на 1260 звернень і відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» надіслано на виконання за належністю 25 звернень.
Основними питаннями, з якими звертаються до посадовців райдержадміністрації і органів місцевого самоврядування району, вже багато років залишаються соціальний захист населення (981 звернення), питання аграрної політики та земельних відносин (805 у 2010 році проти 923 у минулому році), працевлаштування (306), житлового господарства (502), забезпечення дотримання законності та правопорядку (378). У порівняні зі звітним періодом 2009 року кількість звернень з питань сільського господарства (виділення земельних ділянок, видача Державних актів на землю) зменшилась на 118, але залишається досить високою. Це пов'язано з видачею мешканцям району Державних актів на землю та безліччю питань, пов'язаних з цією процедурою. За 9 місяців поточного року Державні акти на землю отримали 878 громадян. Тільки заяв від громадян району із земельних питань до райдержадміністрації надійшло 84 (у 2009 році — 127), по них видано 84 розпорядження голови райдержадміністрації (у 2009 році — 79 розпоряджень). Загальна кількість усіх розпоряджень із земельних питань протягом 9 місяців поточного року становить 152.
Не суттєво зменшилась, всього на 7, і залишається високою кількість звернень громадян з питань соціального захисту. Протягом звітного періоду до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування надійшло 981 звернення проти 988 у 2009 році. Зменшення кількості звернень громадян з питань даного спрямування пов'язане з проведенням роз'яснювальної роботи з населенням району щодо надання одноразової матеріальної допомоги, виплати державних допомог під час проведення виїзних приймалень, особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації, розміщенням інформаційних матеріалів в районній газеті «Вісті Кодимщини».
До райдержадміністрації за 9 місяців поточного року надійшло 228 звернень з питань соціального захисту населення, із них 145 письмових звернень громадян з питань надання матеріальної допомоги (в основному на лікування). 14 громадянам відмовлено з об'єктивних причин (повторні звернення по допомогу, неповний пакет документів, перевищення встановленого рівня доходу, смерть заявника та інші). Матеріальну допомогу надано 131 мешканцю району на суму 50850 грн.
За звітний період до райдержадміністрації із вищих органів надійшло 27 звернень громадян району, а саме: із Кабінету міністрів України — 2 звернення; Адміністрації президента України — 1; Секретаріату президента України -11; Верховної Ради України — 1; від Народного депутата України — 1; із облдержадміністрації — 9; із редакції газети «Сільські вісті» — 2.
У порівнянні зі звітним періодом 2009 року їх кількість збільшилась на 5 (27 звернень у 2010 році проти 22 звернень у 2009 році). У більшості звернень громадян до вищих органів влади порушуються питання соціального захисту, придбання або ремонту житла, видачі Державних актів на землю та ін. Всі заяви громадян уважно розглядаються, вивчаються порушені у заявах проблеми з виїздом на місце. Заявникам надаються обґрунтовані відповіді у встановлені законодавством терміни. Порушень строків виконання не було.
Два звернення від громадян району до вищих органів влади, як з'ясувалося при опрацюванні даних звернень, виявилися недійсними. Тобто, під час опрацювання цих звернень, заявники, від імені яких були написані дані звернення, від підписів відмовилися, зазначивши при цьому, що ніяких звернень вони нікуди не писали.
Протягом 9 місяців поточного року зменшилась на 1 кількість колективних звернень до вищих органів влади (3 звернення у 2010 році проти 4 у 2009 році). Кількість повторних звернень громадян у вищі органи влади у поточному році залишається на рівні минулого року (1 у 2010 році проти 1 у 2009 році).
Протягом 9 місяців 2010 року до райдержадміністрації надійшло 464 звернення громадян, із них: поштою надійшло 6 звернень,' письмових — 382, що на 4 звернення більше, ніж за звітний період 2009 року (378 звернень), під час проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації (в тому числі виїзні прийоми громадян у населених пунктах району) — 82 звернення.
Основна частина звернень — це питання соціального захисту (228 проти 235 у 2009 році), надання матеріальної допомоги на лікування, виплата субсидій, допомоги на дітей.
Керівництвом районної державної адміністрації за 9 місяців 2010 року проведено 88 особистих прийомів громадян із запланованих 120.32 особистих прийоми не проведено у зв'язку з поважними причинами (відрядження, відпустка, лікарняний). Із запланованих по графіку 56 виїзних прийомів громадян у населених пунктах району проведено 30. 26 виїзних прийомів не відбулися також з поважних причин.
Питання, з якими звертаються громадяни до райдержадміністрації під час особистого прийому — це соціальний захист, земельні відносини, працевлаштування та ін. Питання надання матеріальної допомоги та земельних відносин вирішуються тільки райдержадміністрацією.
Всього до райдержадміністрації протягом 9 місяців поточного року звернулося 640 громадян проти 890 у минулому році. Всі порушені громадянами питання розглядалися спеціалістами райдержадміністрації, відповіді надавалися вчасно. Порушень строків виконання звернень громадян не було.
За 9 місяців поточного року до райдержадміністрації з урядової «гарячої» телефонної лінії надійшло 14 звернень громадян, із них 12 звернень виконано і 2 залишається на контролі за виконанням. Усім заявникам надані ґрунтовні роз'яснення з порушених питань. Порушень строків виконання даних звернень немає.
З метою підвищення рівня виконавської дисципліни, персональної відповідальності посадових осіб за належну роботу із зверненнями громадян питання про стан виконання Закону України «Про звернення громадян» щоквартально розглядається на колегіях райдержадміністрації, щомісячно на апаратних нарадах. Приймаються відповідні розпорядження голови райдержадміністрації щодо покращення роботи зі зверненнями громадян.
Через районну газету «Вісті Кодимщини» постійно надаються роз'яснення населенню з питань надання допомоги сім'ям, пенсійного забезпечення, нарахування субсидій, земельних відносин.
Проводяться щотижневі «прямі» телефонні лінії. Протягом 9 місяців 2009 року їх відбулося 34. В районній газеті постійно друкуються графіки їх проведення, вказується тема, відповідальні та номери телефонів. Відповідно до затверджених розпорядженнями голови РДА графіків працюють при райдержадміністрації «гарячі» телефонні лінії, телефони довіри. Щомісячно на засіданні постійно діючої комісії по роботі зі зверненнями громадян, яку очолює голова райдержадміністрації, розглядаються загальні питання щодо покращення роботи зі зверненнями громадян. Відповідно до затверджених графіків проводяться виїзні приймальні керівництвом райдержадміністрації у населених пунктах району. Згідно затверджених графіків керівники структурних підрозділів райдержадміністрації, голови виконкомів сільських, селищної та міської рад району щомісяця звітують перед головою райдержадміністрації про стан роботи зі зверненнями громадян.
Відповідно до плану роботи райдержадміністрації загальним відділом проводяться перевірки стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 309/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» в структурних підрозділах райдержадміністрації, у виконкомах місцевих рад району. Протягом 9 місяців поточного року відбулося 5 таких перевірок і 9 перевірок щодо стану виконання доручень голови районної державної адміністрації, наданих структурним підрозділам райдержадміністрації за результатами розгляду звернень громадян під час проведення Дня контролю. Під час проведення перевірок загальним відділом надається мето-дико-консультативна допомога керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації, головам і секретарям виконкомів органів місцевого самоврядування щодо організації та проведення роботи зі зверненнями громадян, оформлення відповідної документації. По всіх проведених перевірках є відповідні довідки.
Голові райдержадміністрації щомісячно надається аналітична довідка про стан роботи зі зверненнями громадян із зазначенням причин, що породжують ріст звернень.
Робота щодо стану виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/ 2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» знаходиться під постійним контролем районної державної адміністрації.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |