![]() |
|
![]() |
![]() |
Свого часу із розвитком суднобудування на Кілійському суднобудівельно-судноремонтному заводі суднобудівна складова зайняла провідні позиції. Тепер, схоже, у назві підприємства знову час переставляти слова, виводячи на перший план судноремонт. Обсяг ремонтних робіт збільшився більш ніж удвічі. Насамперед завдяки Українському Дунайському пароплавству, підкреслює директор КССРЗ Матвій Іванов. У роботі в судноремонтників постійно перебуває до десяти одиниць дунайського самохідного та несамохідного флоту. Цього року для ВАТ «УДП», відособленим структурним підрозділом якого є завод у Кілії, вже відремонтували добрих півсотні суден. Хотілося б більше та швидше, додає директор.
Однак листопад у Кілії й так видався гарячим. Ремонт самохідки «Механік Сушков» вступив у завершальну стадію. Вперше завод ремонтує трюмні кришки для судна австрійського будівництва. Тим часом стан закриттів трюму дуже важливий для перевезення зерна, пояснює капітан судна Віталій Приходько. Тому такий вимогливий до кілійських судоремонтників і боцман Микола Куліневич. У Кілії «Механікові Сушкову» зробили моточистку двох допоміжних двигунів, тепер очікують із Австрії вал на компресор…
А поруч ремонтуються буксири-штовхачі «Володимир Гусак» і «Астрахань». Перший готується наприкінці листопада полишити Кілію. Залишилися трубопровідні й корпусні роботи. Збираємо валолінію для «Володимира Гусака» і «Астрахані», пояснював бригадир докової бригади Володимир Кірвас.
Тим часом до причалу заводу підійшов «Капітан Глушко», і його на наших очах підняли на сліп. У дунайського трудяги попереду розбирання, цілковита дефектація всіх вузлів і корпусу, ремонт гвинто-кермового комплексу та суднової енергетичної установки… Одне слово, капремонт, висновує суперінтендант – керівник технічної групи «УДП – річморфлот» Віктор Саковський (на знімку він обговорює стратегію судноремонту з директором заводу М.К. Івановим). Тож найближчі два місяці і «Капітан Глушко», і його стармех Микола Антипов проведуть на березі.
Заступник директора заводу з маркетингу Тетяна Касперська відзначає оперативність та злагодженість у роботі пароплавства із кілійськими партнерами. Вже попередньо зверстаний план ремонту суден УДП на наступний рік. І, як видно, спекотна кілійська осінь перейде в напружену судноремонтну зиму.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |