![]() |
|
![]() |
![]() |
Завершено будівництво огоро джувальної дамби на морському підхідному каналі глибоководного суднового ходу (ГСХ) «Дунай – Чорне море».
Огороджувальну дамбу було спо руджено в рекордний термін – за два роки. Вона призначена для захисту підхідного каналу від наносів під час штормів і від опливання укосів каналу під дією хвиль, а також для гарантування безпечного входу суден із моря при сильних північних і північно-східних вітрах.
Дамба – це одна з найважливіших ділянок українського глибоководного суднового ходу, відновлення якого має статус державного пріоритету. 11 листопада 2010 року тут було зафіксовано абсолютний рекорд щодо кількості суднопроходів – за добу через гирло Бистре пройшли 19 суден. Український ГСХ, як і торік, випереджає свого румунського конкурента – Су линський канал. За 10 місяців цього року наші сусіди здійснили 1051 суднопрохід, що в 1,2 раза менше за показники українських річковиків.
– Глибоководний судновий хід украй потрібен нашій державі, – заявив під час спілкування з журналістами заступник голови Державної адміністрації мор ського та річкового транспорту Ук раїни Віктор Сударев. – Тому ми далі працюємо над цим проектом, незважаючи на жодні нюанси взаємин з Румунією. Ця держава виступає проти конкуренції. Відновлення ходу дає змогу забезпечити жителів Українського Придунав’я роботою і зробити край квітучим.
Нагадаємо, що за дорученням Міністерства транспорту та зв’язку України державне підприємство «Дельта-лоцман» виконує функції замовника робіт із проектування та будівництва Українського ГСХ «Дунай – Чорне море» через гирло Бистре. Розмір інвестицій на відновлення ГСХ в 2010-2011 роки становить 106,1 млн грн.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |