ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
ПРОБЛЕМА МАРИНІВСЬКОГО ПЕРЕЇЗДУ
11.12.2010 / Газета: Одесские известия / № 137(4119) / Тираж: 23655

У зв’язку з резонансними порушеннями правил дорожнього руху водіями автотранспорту, що мали місце останнім часом на залізничних переїздах, керівництво залізниці вимушене вживати досить жорстких, іноді непопулярних заходів, аж до закриття окремих переїздів. Така ситуація склалася й на переїзді «1237-й кілометр» поблизу села Маринове. Ми попросили прокоментувати останні події голову Березівської РДА В.П. Арнаута.

– Справді, – говорить Ва­силь Петрович, – нам надійшов лист від начальника колії «Одеса-Сортувальна» Миколи Володимировича Дзябка про те, що переїзд підлягає закриттю. Ми зробили запит щодо того, які роботи треба виконати, аби переїзд не закривався. Адже він має досить важливе значення для місцевих сільгоспвиробників, оскільки з’єднує село з тракторною бригадою та полями місцевих агроформувань. Крім пересування сільгосптехніки, переїзд слугує для руху «швидкої допомоги», комунальних транспортних засобів до житлових будинків, розташованих по інший бік колії. Ця транспортна розв’язка також дуже важлива для сполучення з автодорогою Одеса – Вознесенськ. Щиро скажу, закриття переїзду створить значну соціальну напругу в селах Мариновому та Балайчук, де мешкають понад 1300 осіб.

– Чи реально досягти тих технічних вимог, які ставляться залізницею щодо переїзду?

– Встановити дорожні знаки та належно облаштувати підходи по автодорозі до переїзду з обох сторін, як того вимагає відповідна інструкція, цілком реально. А ось пункт вимог про розкриття видимості з боку станції Сербки по парній колії видається досить проблематичним. Фінансові можливості Маринівської сільради та навіть Березівського району цього нам поки що, на жаль, не дозволяють. Я розмовляв за цим приводом із начальником Одеської залізниці, депутатом обласної ради Іллею Юхимовичем Левицьким. Він пообіцяв допомогти у розв’язанні цього питання.

– А чи траплялися колись аварійні ситуації на цьому переїзді?

– За всю історію переїзду таких подій не зареєстровано. Принаймні, жертв тут не було. І на це теж варто звернути увагу. Закриття ж переїзду ніяк не поліпшить безпеки на цій ділянці залізниці. Навпаки, може призвести до несанкціонованого її перетинання у невстановлених місцях. На засіданні узгоджувальної комісії, в якому взяли участь представники Одеської залізниці, Березівської РДА та місцевої громади, напрацьовано алгоритм подальших скоординованих дій щодо облаштування переїзду.

– Отже, напруга може бути знята?

– Сподіваємося на це. Особ­ливо якщо зусилля жите­лів села та районної влади щодо належного обладнання переїзду знайдуть розуміння та посильну підтримку з боку залізниці.

Автор: Олександр НЕБОГАТОВ, власкор «Одеських вістей», Березівський район


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.009
Перейти на повну версію сайту