ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Міркування після сесії — Резерви обласного бюджету
15.01.2011 / Газета: Одесские известия / № 4(4131) / Тираж: 23655

Ми не використовуємо наявні у нас можливості! Ми скаржимося на вбогість бюджету та ігноруємо можливості, які в нас є просто під ногами.

1. Почнемо з того, що в облбюджеті нічого не сказано про виконання Програми комплексного розвитку Українського Придунав’я, ухваленої ще 6 років тому. Хто саботує цей дуже важливий стратегічний проект регіону? Де гроші на хоча б часткову його реалізацію?

2. Ми вже два роки платимо кругленькі суми членських внесків в Асоціацію «Єврорегіон Нижній Дунай». Запитується, чим ми гірші за Румунію, нашого партнера за Асоціацією, яка на екологічні програми Нижнього Дунаю одержала від Євросоюзу вже 200 мільйонів євро! Саме на ці гроші в Галаці будується музей метеликів, а в Тулчі – триповерховий акваріум фауни дельти Дунаю. Наскільки мені відомо, Євросоюз зобов’язує Румунію частину цих коштів витрачати разом з Українським Придунав’ям. Чому наші громадські організації, не маючи підтримки від управ­ління економіки ОДА, не пропонують Євросоюзу бізнес-плани у сфері еко­логії?

3. Усі вже звикли мовчати про незадовільну роботу управління охорони довкілля та управління земельних ресурсів! Напевно, кожен другий житель області знає, що документи узгодження там залежуються роками. Тільки з Ізмаїла і району в цих відомствах лежить понад 1000 документів, а це мільйони гривень, які могли б бути запущені у виробництво, будівництво і сільське господарство.

4. Ізмаїл дотепер не одержав 8 економних пальників для котелень. Тільки за один опалювальний сезон вони дали б місту понад 4 млн гривень економії. Посередником тут виступає обласне УЖКГ, яке загальмувало процес. Необхідні за них гроші за допомогою облдержадміністрації сплачено ще влітку 2010 року, але минула вже половина зими, а пальників у нас так і немає.

5. Залишається поза увагою Ренійський порт! Якщо в нього вкласти інвестиції і, зокрема, побудувати залізничну вітку від Ізмаїла на Рені, то відкриється новий транспортний коридор на Балкани – Одеса – Рені – Галац і далі на Стамбул і Белград. Це вкрай за­требувані напрямки. Доки Придунав’я буде околицею України, а не транзитним регіоном – ми ходитимемо по світу з простягнутою рукою. Є другий, автомобільний, транспортний коридор на тери­торії Ренійського району, але для його реалізації не­обхідно терміново за­пускати переправу Ор­лів­ка – Ісакча. Отут також не діє багато управлінь обл­держадміністрації.

6. І, нарешті, останнє – протягом майже 20(!) років не використовуються землі під колишніми радянськими військовими містечками. Від них немає надходжень ні до обласного, ні до міського бюджетів. Але ж, згідно з новим По­датковим кодексом, од­ним з основних джерел по­­повнення місцевих бюд­жетів є саме податок на землю. В Ізмаїлі 7 колишніх військових об’єктів, землі яких можна здати в орен­ду Росії, – місту це дало б гарантоване безбідне жит­тя і принципово нові, небувалі раніше перспек­тиви розвитку.

Я, депутат облради з 12-річним стажем і чималим досвідом господарської діяльності, сьогодні вкотре порушую питання: хто ворог і хто друг у спра­ві наповнення нашого облас­ного бюджету.

Автор: В’ячеслав СТРАШИЛИН, депутат облради


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту