ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Прес-конференція — Пляж в оренду за 10 копійок? Будь ласка!
05.02.2011 / Газета: Одесские известия / № 13(4140) / Тираж: 18386

Відбулася прес-конференція заступника Одеського міського голови Миколи Ільченка.

Микола Степанович розповів журналістам про підсумки перевірки низки комунальних підприємств міста. Вони виявилися просто приголомшливими. Так, підприємства, що працюють на узбережжі, які зобов’язані бути прибутковими, опинилися у величезних боргах – у КП «Ланжерон» борг сягнув 1 мільйона 400 тисяч гривень, у КП «Лузанівка» – 700 тисяч. Схеми уникнення сплат до бюджету були простими та ефективними. Наприклад, в оренду передавався будинок громадського туалету на пляжі. Над ним надбудовували 2 поверхи площею 300 квадратних метрів. Але орендна плата, як і раніше, нараховувалася як за туалет. Плата за землю не оплачувалася зовсім. Або вночі в зимовий час щось будувалося. Одночасно починалася робота щодо підготовки правовстановлюючих документів на цей об’єкт. А коли необхідні документи не були готові в строк, об’єкт переходив у власність забудовників за ухвалою суду.

Перевірка з’ясувала, що пляж можна було взяти під оренду на термін від 15 до 49 років, сплачуючи від 10 копійок до 8-9 гривень за квадратний метр. У КП «Міськелектротранс» незаконно було відчужено половину водноспортивної бази, а також 1,5 гектара землі на території тролейбусного депо під ринок «Успіх».

Боргів за заробітною платою на сьогодні у КП «Одесміськелектротранс» немає. Однак виникли проблеми іншого роду. Торік підприємство одержало 30 мільйонів гривень державних субвенцій за перевезення пільговиків, а послуг із перевезення пасажирів надало на 50 мільйонів. Виникає запитання: де брати забраклі двадцять? На думку Миколи Ільченка, підприємство повинне активніше працювати з рекламодавцями.

Говорячи про організацію паркувань в Одесі, віце-мер висловився за те, щоб спеціалізоване підприємство «Парксервіс» саме обслуговувало паркування і заробляло гроші. Зараз розглядаються варіанти того, як буде організовано роботу паркувань у майбутньому. Можливо, біля «Привозу», щоб не утруднювати рух транспорту, їх приберуть зовсім або зроблять однобічними. Останні зміни в законодавстві дозволяють використовувати евакуатори там, де неправильно припарковані авто заважають нормальному рухові транспорту. Якщо положення про роботу евакуаторів буде розроблено і ухвалено, вони з’являться на вулицях Одеси.

На жаль, документації щодо проекту швидкісного трамваю, про який так багато говорили, не виявилося жодної. Сьогодні розглядається питання одержання державної субвенції на реконструкцію трамвайних колій від Пересипського мосту до заводу «Центроліт». На це потрібно 100 мільйонів гривень. Ще стільки ж потрібно буде на закупівлю трамваїв. І проблему трамвайного сполучення з житломасивом Котовського вдасться розв’язати, не беручи дорогих кредитів у закордонних банках.

Віце-мер повідомив про те, що найближчим часом відбудеться конкурс між автопідприємствами за право працювати на 55 міських маршрутах. З огляду на побажання громадян, в Одесі з’являться нові маршрути, а деякі будуть змінені. Так, іще не вирішено питання про повернення маршруток на Французький бульвар.

Щоправда, дуже хотілося б, щоб переможці нового конкурсу не повторили «подвигів» своїх попередників. Деякі автопідприємства, одержавши маршрути і взявши зобов’язання випускати на них автобуси великої місткості, спокійно відправили машини на комерційні рейси до районів області або на забезпечення перевезення пасажирів на замовлення підприємств міста. Тобто, по суті, порушили умови договору. Були й ті, що випускали на маршрут замало рухомих засобів. Як наслідок, інтервал руху збільшувався до 20 – 30 хвилин. Маршрути із селища Котовського на Слобідку взагалі перетворилися на невловимих перевізників. Тож середній медперсонал з онкодиспансеру, дитячої обласної, пси­хіат­ричної, МКЛ № 11 постійно мусить думати, як же дістатися на роботу і з роботи додому, на Котовського.

Що стосується вартості проїзду, то офіційно керівники автопідприємств-перевізників із такими пропозиціями до міської влади не зверталися. У КП «Одесміськелектротранс», як заявляв у ЗМІ директор підприємства, розрахунки нового тарифу провадяться. Потім вони будуть представлені міській владі та оцінені з огляду на економічну обґрунтованість.

Автор: Лана ВОЛІНА


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.008
Перейти на повну версію сайту