![]() |
|
![]() |
![]() |
Саме стільки, за свідченням одеських залізничників, їх виявлено в портах за 2010 рік.
Пошкодження були не зумисні, а сталися при розвантаженні сипучих матеріалів грейферним краном. Невеселий прогрес: це – на 341 вагон більше, ніж торік.
Причину залізничні експерти вбачають у тому, що в портах часто використовуються види розвантаження, що не стикуються із державним стандартом загальних вимог. Так, відстань між вантажозахватним органом і вагоном при переміщенні не повинна бути меншою, ніж 0,5 метра, а остаточне розвантаження треба провадити вручну. Чому в житті не так, як за законом?
Після пошкодження грейферним ковшем кузов вагона втрачає свій ресурс, пришвидшуються корозійні процеси від потрапляння вологи на металеву поверхню.
Тому термін служби піввагонів, що має сягати 33 років, значно скорочується. Через пошкодження рухомого складу проввдяться багаторазові відновлювальні кузовні роботи, що тягне за собою фінансові збитки. Для того, щоб відремонтувати один пошкоджений піввагон, Одеська залізниця витрачає від 594 грн до 1500 грн.
Найбільше скарг на роботу станції Чорноморської де докери ТОВ «ТІС» пошкодили 372 вагони. На станції Береговій працівники морського торговельного порту Южний пошкодили 255 вагонів. Не краща ситуація у Ізмаїльському, Іллічівському та Одеському портах: на кожному з підприємств пошкоджено близько 200 вагонів.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |