![]() |
|
![]() |
![]() |
З першим весняним потеплінням працівники Балтського райавтодору вийшли на впорядкування узбіччя автошляху Кодима – Балта, яке вже давно не бачило хазяйських рук. На час зустрічі робітники встигли розчистити 2 кілометри від порослі, а всього їм необхідно впорядкувати 18 кілометрів лісосмуги уздовж траси.
Майже всю зиму робітники, як вони розповіли, просиділи вдома.
– Роботи на цій дорозі непочатий край, – почав водій Микола Мойсейович Лебедев. – Після розчистки потрібно було б братися за капітальний ремонт траси. Адже тут суцільні вибоїни. Їздити не те, що неможливо, а надзвичайно небезпечно для життя.
– Держава ці роботи не фінансує, – підхопив нитку розмови другий, – мовляв, коштів немає. Всі кошти вкладаються у дороги, які ведуть до «Євро-2012», а шляхи міжрайонного підпорядкування покинуті напризволяще і занепадають, стають непридатними для міжміських маршрутів. Вже сьогодні траса потребує значних капіталовкладень, а з кожним роком – все більших. Тривалий час наша організація ледве животіє, бо не отримує фінансування, а отже, ми залучаємось до роботи вряди-годи і не маємо гідного заробітку.
Як розповіли члени бригади майстра Олександра Станіславовича Терлецького, вже багато працівників залишили райавтодор і пішли шукати хліба насущного деінде. В колективі залишились лише патріоти, на ентузіазмі яких тримається ця шляхова організація. А як виживають їхні сім’ї, схоже, державу не надто турбує. Інакше як можна розцінити той факт, що, наприклад, водій за чотири місяці отримав 580 гривень, в той час як мінімальна заробітна плата в Україні з 1 січня складає 941 гривню.
Констатуючи факти мізерних заробітків, чоловіки все ж більше турбувалися про стан автодоріг на території району, який, м’яко кажучи, вимагає покращення. А на трасі Кодима – Балта ситуація взагалі критична. Адже тут мова йде не стільки про ямковість, скільки про нагальний капітальний ремонт, ліквідацію аварійно-небезпечних ділянок. А небезпечною стала вся дорога. До речі, її роль останніми роками значно зросла, збільшилось навантаження. А ось утримання та обслуговування значно погіршилось. Потрібне серйозне фінансування.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |