![]() |
|
![]() |
![]() |
Про це голова облради Микола Пундик заявив в ексклюзивному інтерв’ю кореспондентові ІА «Контекст-Причорномор’я».
– Один із національних проектів Державної агенції з інвестицій та управління національними проектами України – це Трансдунайський коридор, частиною якого має стати дорога Одеса – Рені, – відзначив Микола Володимирович. – Є багато охочих інвестувати в будівництво. На законодавчому рівні потрібно забезпечити приватне та державне партнерство. Якщо буде закон про концесії, то спорудження дороги стає дуже реальним. Згідно з досить точними розрахунками, на це необхідно близько 27,7 мільярда гривень. Ті ж інвестори, які на концесійних засадах вкладають гроші у спорудження дороги, одержують пріоритетні права на спорудження заправок, кафе, ресторанів тощо.
Якби лише почалися реальні роботи в цьому напрямі, миттєво ожили б Ізмаїльський та Ренійський порти. Оформивши транзитні документи в Ізмаїлі або Рені, підприємець одержує право на транзит до 12 країн Європи, не рахуючи проходження до Балтійського моря. Тобто, вигода дуже відчутна. І потреба в цьому є й завжди буде. Існують, звичайно, проблеми Усть-Дунайського виходу (у 2005 році глибина його становила до 14 метрів, минулої осені – близько 5-6, глибини замулилися). Та й Румунія провадить жорстку політику лише у своїх інтересах.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.007Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |