![]() |
|
![]() |
![]() |
Сьогодні проблема залучення іноземних інвестицій висувається між найважливіших. Без них просто неможливо нарощувати виробництво промислової, сільськогосподарської та іншої продукції, забезпечувати сталий розвиток Одеської області.
Про це йшлося на науково-практичному семінарі за участю закордонних вчених в Одеському регіональному інституті державного управління Національної академії державного управління при Президентові України.
У ньому брали участь С.М. Тетюхін – начальник Головного управління зовнішньоекономічної діяльності та європейської інтеграції облдержадміністрації, О.С. Пресман – голова постійної комісії обласної ради з питань міжрегіональної й міжнародної співпраці та інвестиційної діяльності, В.Д. Волканов – член цієї комісії, представники районних адміністрацій, інші фахівці.
Промовці не лише констатували, що цього року надходження іноземних інвестицій як загалом по країні, так і в Одеській області значно скоротилися. Вони позначали й конкретні причини цього негативного явища.
Головною з них, за словами вчених і посадовців, є затривала економічна криза та нестабільна ситуація в країні, викликана непопулярними реформами в народному господарстві.
Але є й інші причини. Вони пов’язані зі слабкою діяльністю маркетингових служб на місцях.
За словами того ж С.М. Тетюхіна, на сайтах деяких райдержадміністрацій взагалі відсутня інформація про інвестиційні проекти, а в багатьох інших випадках вони представлені короткими повідомленнями, які не можуть зацікавити того ж інвестора. А його увагу можуть привернути лише особливі проекти, які передбачають конкретні спільні дії та чіткі розрахунки планованого прибутку.
На свій проект кожен виробничник мусить дивитися і оцінювати його очима інвестора. І тоді підходи будуть інші, такі, що передбачають реальні доходи.
Учасникам семінару запропонували методичний посібник, у якому розписані всі нюанси підготовки бізнес-проектів, пошуку реального інвестора, встановлення з ним особистих контактів. Тут дуже важливу роль відіграє й менеджер фірми, який вільно спілкується мовою інвестора. Тоді контакти налагоджуються швидше.
Потрібні й нові підходи до інформаційного забезпечення сталого розвитку регіону. Цей бік бізнесу явно відстає від іноземної практики. Слабко для цієї мети використовуються можливості інтернету.
Одне слово, треба наполегливо діяти за конкретними напрямами. І тут вчені інституту готові прийти на допомогу всім конкретним підприємствам.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |