![]() |
|
![]() |
![]() |
Під час зустрічі з профспілковим активом області начальник Головного управління економіки облдержадміністрації Олег Муратов відзначив, що економіка регіону відновлюється після кризи. Про це, за його словами, свідчитьаналіз більшості показників соціально-економічного розвитку Одещини.
– 30 грудня 2010 року Одеська область однією з перших в Україні ухвалила програму соціально-економічного розвитку. Аналогічні програми ухвалено в усіх наших районах. На нашу думку, ситуація в економіці області за підсумками першого кварталу стабільна. За три місяці цього року до зведеного бюджету надійшло 4,4 млрд гривень, що більш ніж на третину перевищує аналогічний показник минулого року, – зазначив Олег Муратов.
Незважаючи на простій такого великого підприємства, як НПЗ «Лукойл», у березні, у порівнянні з лютим, відзначено приріст промислового виробництва на рівні 26 %. За цим показником наш регіон увійшов до трійки найкращих в Україні, повідомив О. Муратов.
* * *
На прес-конференції начальник Головного управління економіки облдержадміністрації Олег Муратов розповів про соціально-економічний розвиток регіону і окреслив основні напрями роботи обласної влади у сфері економіки в поточному році.
– В Іванівському районі почалося спорудження індустріального парку площею 120 гектарів. Уже замовлена проектна документація, яка буде готова через півтора місяці. Після цього перейдемо до практичної частини. Кілька одеських підприємств висловили бажання перенести своє виробництво до цього парку. Це той проект залучення інвестицій у регіон, про який говорив голова обласної державної адміністрації Едуард Матвійчук, – розповів Олег Муратов.
Окремо він зупинився на питанні розгортання виробництва цукру в області і залучення внутрішніх інвестицій.
– Цукрові заводи в Любашівці та Котовську практично готові до початку реконструкції. З технічних причин інвестор попросив оформити угоду після травневих свят, до 15 числа. На сьогоднішній день у нас з’явилися інвестори з Києва. Я вів з ними переговори, і якщо вдасться, до осені вони почнуть ремонт заводу. Понад 90% інвестицій до основного капіталу торік склали кошти наших вітчизняних інвесторів. А іноземні інвестиції становлять менше 10%, – підбив підсумок Олег Муратов.
Начальник Головного управління економіки також зазначив, що до кінця року планується зростання середньої заробітної плати в Одеській області на 22,4%, у результаті чого вона складе 2,5 тис. гривень, у той час як у цілому по Україні планується зростання заробітної плати на 16 %. За підрахунками фахівців управління, саме таке зростання потрібне, щоб за підсумками 2011 року Одеська область вийшла на середній по Україні рівень зарплат. Ця цифра закладена до обласного бюджету, і поки що нам вдається підтримувати динаміку, резюмував Олег Муратов. Також він повідомив, що у зв’язку з легалізацією зарплат у поточному році чисельність зайнятих за наймом тільки в березні зросла на 1,4 тисячі чоловік. Значне зростання зайнятості очікується влітку, коли відкриваються вакансії в будівництві, сільському господарстві, сфері послуг.
Громадяни визначають
потреби суспільства
Впродовж І кварталу 2011 року облдержадміністрацією отримано 1566 звертань громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 36% більше, ніж за січень – березень 2010 року.
У січні – березні 2011 року кількість громадян, які звернулися на адресу обласної державної адміністрації, збільшилась на 14% (з 6900 до 7960) у порівнянні з І кварталом 2010 року.
Переважна більшість заяв, скарг та пропозицій надійшла до облдержадміністрації від мешканців міста Одеси – 591, Роздільнянського району – 85, Біляївського району – 65, Саратського району – 60, Овідіопольського району – 56 та Комінтернівського району – 50.
Кількість колективних звертань громадян на адресу облдержадміністрації збільшилася на 9%.
Зокрема, облдержадміністрацією отримано 67 колективних звертань громадян – мешканців м. Одеси, з них 26 листів – з вищих органів влади. Найбільш актуальними питаннями для одеситів залишаються житлово-комунальні.
Від мешканців Роздільнянського району отримано 16 колективних звертань, Любашівського району – 11, Білгород-Дністровського району – 8.
Спостерігається тенденція до збільшення частки звертань громадян, поданих на особистому прийомі у порівнянні з минулорічними показниками – на 49%. Протягом січня – березня 2011 року керівництвом облдержадміністрації на особистих та виїзних прийомах громадян отримано 33% від загальної кількості звертань.
Зазнала незначних змін структура надходження звертань громадян, пересланих на розгляд до облдержадміністрації вищими органами влади. У порівнянні з минулорічними показниками їхня кількість зменшилася на 2%.
Значна кількість заяв, скарг та пропозицій – 87% від загальної кількості звертань громадян за соціальним станом за аналізований період отримана облдержадміністрацією від пенсіонерів. Їхня частка, у порівнянні з минулорічними показниками, зросла на 30%.
У звертаннях громадян протягом січня – березня поточного року було порушено 1907 питань різної тематики, що на 40% більше, ніж у І кварталі 2010 року.
Першість серед питань, порушених заявниками у звертаннях до облдержадміністрації, займають питання соціального захисту – 28% від загальної кількості порушених питань.
Насамперед населення турбують питання про надання матеріальної допомоги – 39% від загальної кількості соціальних питань. У порівнянні з минулорічними показниками, кількість таких заяв зросла на 51%.
У січні – березні 2011 року у звертаннях громадян, що надійшли до обласної державної адміністрації, від загальної кількості надходжень 15% порушено питань комунального господарства. Значна частина звертань з даного питання у І кварталі 2011 року була порушена мешканцями м. Одеси.
Актуальними залишаються питання про житлову політику, що становить 9% від загальної кількості порушених питань.
На четвертому місці – питання аграрної політки і земельних відносин – 8,5%.
Кількість звертань громадян з питань охорони здоров’я збільшилася на 73%.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2010 р. № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр», облдержадміністрацією протягом аналізованого періоду зареєстровано та опрацьовано 926 звертань громадян, отриманих під час роботи урядової телефонної «гарячої лінії».
Згідно з Указом Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звертання до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» обласною державною адміністрацією розроблено ряд заходів, які повинні допомогти у налагодженні дієвого діалогу влади і громадян, підвищенні правової культури громадян та попередити порушення їхніх прав.
З метою підвищення правової культури громадян та упередження порушення їхніх прав провадиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед населення області. На веб-сайті облдержадміністрації розміщена та постійно поновлюється інформація про графік особистого та виїзного прийому громадян керівництвом облдержадміністрації і статистичні дані про кількість звертань громадян, отриманих облдержадміністрацією. На підставі затверджених головою облдержадміністрації графіків працюють «гарячі телефонні лінії» (тел.: 718-92-71; 718-92-84), «телефон довіри» (з понеділка по п’ятницю, з 10.00 до 12.00, за тел. 34-28-12), а також відповідно до розпоряджень голови облдержадміністрації – постійно діюча комісія з питань розгляду звертань громадян при обласній державній адміністрації.
Питання з розгляду звертань громадян перебувають на постійному контролі у голови Одеської обласної державної адміністрації Е.Л. Матвійчука.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.006Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |