ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Відкриваючи Европу
20.06.2011 / Газета: Одеський університет / № 5-6(2091-2092) / Тираж: 2000

Новий навчальний рік 16 представників ОНУ імені І.І. Мечникова зустрінуть у вузах Польщі, Греції, Фінляндії, Іспанії. Італії та інших країн. За підсумками двох етапів програми «Еразмус Мундус. Акція 2», яка фінансує стажування студентів та молодих вчених у закордонних вузах, делегація Одеського університету стала другою за чисельністю, поступившись тільки ЛНУ (Львів).

Однак ОНУ виявився найбільш привабливим серед українських вузів для стажувань студентів з Європи: навчатися в Одесі приїдуть дев'ять іноземних студентів — з Італії, Литви, Німеччини та Португалії.

«Результати другого етапу програми доводять, що ми до-сягли значних успіхів в інтеграції в європейський освітній простір, — зазначив ректор ОНУ професор Ігор Коваль. — Цей процес є важливим елементом загальнодержавної інтеграції». За словами ректора, сьогодні університет співпрацює майже з 170 університетами світу, реалізуються нові програми мобільності студентів і викладачів, в університеті навчаються більше 300 іноземних громадян.

Програма «Еразмус Мундус. Акція 2» — освітня програма ЄС, спрямована на підвищення міжнародного співробітництва у сфері вищої освіти; фінансує навчання та стажування студентів, аспірантів та викладачів у вузах — учасниках програми. Програма розрахована на чотири роки, бюджет — 5 млн евро. Участь ОНУ імені І.І. Мечникова в програмі стала можливою завдяки перемозі у складі консорціуму університетів (6 українських, 2 молдавських, 2 білоруських і 9 — країн Західної Європи) в загальноєвропейському конкурсі.

Загалом з України стажуватися за кордон вирушать 100 осіб.

Автор: -


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.005
Перейти на повну версію сайту