![]() |
|
![]() |
![]() |
У 1936 році, коли Одеська залізниця після деякого перебування у складі Південно-Західної магістралі, знову стала самостійною, була заснована й газета «Чорноморський гудок».
Сьогодні Одеська магістраль простягується майже на 4100 кілометрів і проходить територіями восьми областей. Тож перед нашими залізничниками — великий пласт відповідальної роботи. Не менша відповідальність лежить і на колективі газети, що завжди намагається правдиво висвітлювати актуальні аспекти роботи залізничного транспорту, реформування економіки галузі, соціальних проблем її працівників.
Якийсь час фахову газету випало очолювати мені. Ті роки збіглися з приходом до керівництва «Укрзалізниці» Георгія Кірпи. Його масштабні проекти, благородні цілі сколихнули залізничників, додали їм наснаги й оптимізму. Кореспонденти «Чорноморського гудка» оперативно виїздили на місця подій, висвітлювали хід робіт, брали участь в організації тематичних прес-конференцій і зустрічей.
Невтомно і наполегливо впроваджував нові підходи до вирішення назрілих завдань тодішній начальник Одеської залізниці Ілля Левицький. Досвідчений організатор виробництва, він вивів колектив у передові. Незважаючи на велику зайнятість, завжди з увагою ставився до колективу газети, цікавився її справами.
У ті роки почалося впровадження швидкісного руху поїздів, реконструювалися, правильніше сказати, онов-
лювалися до невпізнання 28 вокзалів, що стали окрасами населених пунктів. Нові вокзали постали на станціях Вапнярка, Ізмаїл, Олександрія, Роздільна... Та й до будівництві автостради Київ — Одесз були залучені колективи всіх залізниць та залізничні війська... Одеські залізничники зводили нові оселі для потерпілих від стихії жителів Закарпаття... Та хіба про все тут розкажеш?! «Чорноморський гудок» вів своєрідний літопис цих та інших подій, кореспонденції і репортажі зігрівали людей теплим словом, возвеличували їх і вселяли почуття гордості за рідну магістраль, за країну.
Відрадно, що традиції продовжуються, що нинішній колектив газети під керівництвом колишнього військового журналіста, який виконував свій обов'язок під час війни в Іраку, Володимира Лукіянова висвітлює життя залізниці виважено і розумно, нічого не перекручуючи і не ідеологізуючи.
У ці дні «Чорноморський гудок» відзначає своє 75-річчя. Вітаємо колег з ювілеєм, зичимо їм робити газету ще цікавішою та кращою, читацької любові і великих тиражів!
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |