![]() |
|
![]() |
![]() |
Лікарня, аеропорт, парк
На порядку денному чергової сесії Одеської міської ради було заявлено понад 300 питань. Тому, щоб не дуже затягувати процес, за пропозицією депутата Олексія Косьміна, вирішили розглядати всі питання без обговорення.
На початку засідання мер Одеси Олексій Костусєв познайомив з новим прокурором міста Геннадієм Фуртатом. Потім поінформував про підсумки аудиту використання узбережжя – тепер клуб «Ібіца» буде платити в 6,5 раза більшу орендну плату. Крім того, переведення 2 хлораторних з рідкого хлору на гіпохлорид натрію поклало початок сучаснішому підходу до знезаражування питної води для жителів Приморського і частини Малиновського районів.
Далі між міською радою в особі Олексія Костусєва та бізнесменом Ківаном Аднаном було укладено договір про спорудження з наступною передачею у комунальну власність міста лікарні швидкої медичної допомоги на території МКЛ № 10. Після завершення першого етапу передбачається реалізувати і другий – реконструкцію діючих корпусів згаданої міськлікарні.
Депутати скасували рішення своїх попередників про надання Одеському національному політехнічному університету права спорудити два 15поверхових будинки з підземними паркінгами за адресою: вулиця Маршала Говорова, 11а, у дендропарку «Перемога».
Найбільш спірним вийшов розгляд питання про визначення частки міської ради у статутному капіталі ТОВ «Міжнародний аеропорт «Одеса».
Депутат Олександр Шеремет поставив запитання про те, наскільки ефективно місто зможе впливати на діяльність аеропорту, якщо у його розпорядженні залишиться тільки чверть статутного капіталу? Прокурор Одеси Геннадій Фуртат поцікавився, чи має фірма, що провадила експертну оцінку вартості аеропорту та майбутнього будівництва, відповідну ліцензію? Депутат Дмитро Співак нагадав про можливість передати аеропорт у концесію терміном на 25 років з подальшим поверненням його місту.
Заступник міського голови Микола Ільченко заспокоїв: оцінку провадило авторитетне ПП «Бюро Маркуса». Вартість майна оцінена у 118 мільйонів гривень, майбутнє спорудження нового аеровокзалу – у 460 мільйонів. Звідси і вийшло співвідношення у статутному капіталі. Він запевнив: якщо інвестор не знайде кошти на спорудження нової злітнопосадкової смуги, місто вийде з договору з усім своїм майном. Альтернативи укладанню договору немає, тому що аеропорт місту потрібен, а будувати його великої кількості охочих немає.
Сесія затвердила розробку детального плану території берегових схилів від центрального парку культури і відпочинку ім. Шевченка до 16ї станції Великого Фонтану. Щоправда, думки депутатів розділилися: одні висловлювалися, що детальний план означає старт початку масової забудови даної території. Другі, навпаки, побачили можливість цим рішенням припинити хаотичну забудову. Ця точка зору і виявилася прийнятою. А як буде насправді, покаже найближче майбутнє.
Світлана МАРШИНА
Палац із майбутнього
Відбулося чергове засідання містобудівної ради при управлінні архітектури та містобудування Одеської міської ради.
Основним на порядку денному було питання про містобудівне обґрунтування реконструкції з розширенням спортивноконцертного комплексу «Одеський Палац спорту» за адресою: пр. Шевченка, 31.
Розробники запропонували зберегти існуючий зал (якщо це не буде суперечити висновкам експертизи про його технічний стан), добудувати два нові. Завдяки цьому реконструйований Палац спорту здобуде цілорічну льодову арену, на якій можна буде провадити тренування членів збірної країни з фігурного катання, а також матчі Континентальної хокейної ліги. Тобто у найближчі роки до Одеси повернеться фігурне катання, яке подарувало нам 4 олімпійських чемпіонів. Почнеться і розвиток цілком нового для нашого південного міста зимового виду спорту – хокею. Такі перспективи, звичайно, не можуть не захоплювати. Дві нові зали передбачається віддати ігровим видам спорту – баскетболу, волейболу, ручному м'ячу. Тут теж будуть дотримані всі міжнародні вимоги (розміри майданчика, кількість глядачів у залі), щоб наші команди могли приймати на своєму полі суперників за єврокубками.
Основні питання членів містобудівної ради стосувалися транспортної розв'язки. Адже Палац спорту ташується біля жвавої магістралі по проспекту Шевченка. І якщо після матчу на вулицю одразу будуть виходити 5 тисяч глядачів, треба добре продумати, як відводити їх швидко і безпечно.
Розробники проекту запропонували спорудити дев’ятиповерховий паркінг (7 надземних поверхів і 2 підземні), а також трисмугову естакаду. Можливо, для пішоходів з'являться ще й підземні переходи. Це дасть змогу розв'язати транспортні проблеми біля нового об'єкта.
Рецензент проекту, голова Одеського відділку Національної спілки архітекторів України Василь Мироненко справедливо відзначив, що новий Палац спорту Одесі потрібен уже дуже давно. Для занять спортом на високому рівні умов практично немає. Тому все запропоноване КП «Одеспроект» заслуговує схвалення і підтримки. Члени містобудівної ради погодилися з рецензентом.
З великим інтересом було сприйнято також проект пам'ятника лідерові азербайджанського народу Гейдару Алієву з реконструкцією парку в районі 4ї станції Фонтанської дороги (район іподрому). Замовником його виступило представництво «Державна нафтова компанія Азербайджанської республіки в Україні».
Архітектор Володимир Колокольников став автором симпатичного проекту, який, на мій погляд, у чомусь нагадує пам’ятник Григорієві Маразлі. Обидва герої сидячи поринають у роздуми про життя людське. У поєднанні з фонтанами та гарним озелененням, яке з'явиться навколо пам'ятника, він цілком може стати центром чудового закутка для відпочинку.
Світлана КОМІСАРЕНКО
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.009Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |