ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Плюс «4P» від «Netpeak»
16.07.2011 / Газета: Чорноморські новини / № 56(21226) / Тираж: 8525

Сьогодні, 16 липня, готель «Одеса», що височіє над морвокзалом, приймає масштабну конференцію з інтернет-маркетингу. Представники пошукових систем «Яндекс» і «Google», провідні українські та російські інтернет-маркетологи, спеціалісти з так званого «пошукового просування», контекстної реклами та веб-розробок обмінюватимуться професійними премудростями та привідкриють охочим таємниці розвитку бізнесу за допомогою «світової павутини».

Назва конференції — «8P» — натякає на те, що класична концепція маркетингу «4P», яку запровадив у вжиток Теодор Левітт ще у 1960-му, втратила свою актуальність. Формула відомого науковця звучить так: «4P» — product, place, price, promotion (продукт, місце, ціна та реклама) — складові комерційного успіху. Орга­нізатори конференції — співробітники однієї з найбільших українських студій інтернет-маркетингу «Netpeak» — допрацювали її, додавши ще чотири «P» — people, purchase, probe, public relations (або цільова аудиторія, купівля, дегустація та зв’язки з громадськістю). На конференції вони, зокрема, розкажуть і про те, як працює ця формула.

Окрім спеціалістів «Netpeak», серед доповідачів — Дамір Халілов, «Green PR» (Санкт-Петербург), Дмитро Сатін, «UsabilityLab» (Москва), Єлизавета Трибунська, «Web Advance» (Москва), Марія Грачова «Яндекс. Деньги» (Москва), Стас Матюшенко, «Seo-Studio» (Київ) та інші. Повний список учасників конференції — на офіційному сайті заходу (www.8p.ua).

«Головна особливість «8Р» полягає в тому, що це, перш за все, конференція для клієнтів інтернет-маркетологів, а не тільки для професіоналів сфери SEO-оптимізації, — каже керівник студії «Netpeak» Артем Бородатюк. — Тому кожна доповідь, виголошена на конференції, принесе реальну користь бізнесменам». (Інтерв’ю з Артемом Бородатюком читайте в наступному номері газети. — Прим. Ред.)

У рамках заходу відбудеться і «круглий стіл», участь в якому підтвердили лідери SEO-ринку в Україні: Олександр Ольшанський, «Internet Invest Group» (Київ); Олександр Колб, «Promodo» (Харків); Євген Царюк, «Netpeak» (Одеса); Віталій Черево, «Aweb» (Київ); Андрій Капєльцов, «Seo-Studio» (Київ) та Антон Воронюк, «WebPromo» (Київ).

Цікавинка конференції — виступ політконсультанта та просто знаного інтригана Анатолія Вассермана, який обіцяє спрогнозувати подальший розвиток Інтернету як такого. А на завершення — вечірка, під час якої можна буде в неформальній обстановці поспілкуватися зі спеціалістами інтернет-маркетингу.

Автор: Олена МИЛОСЕРДНА


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.009
Перейти на повну версію сайту