![]() |
|
![]() |
![]() |
Європу захльоснула друга хвиля фінансової кризи. Внаслідок цього стрімко впали обсяги вантажів, зросли ціни на бункер, підсилилася конкуренція між судновласниками. Звідси демпінгові тенденції на фрахтовому ринку і т.д. У результаті сьогодні на лінії замість у середньому близько 35 караванів Українського Дунайського пароплавства, які працювали 2010 року, в експлуатації лише 20.
– Виручає головне – дуже суворий режим економії, зокрема, за основною статтею витрат – паливом, – підкреслив в.о. голови правління ПАТ (приватного акціонерного товариства) «УДП» Володимир Запорожан. – З 21 липня 2011 року усі річкові судна перейшли на нижчі нормативи з потужності та обертів головних двигунів.
Накопичений досвід роботи суден зі згаданими системами моніторингу показав, що зниження потужності обертів, відповідно витрат палива, практично жодним чином на результатах роботи флоту не позначиться.
Ще одна проблема – нинішнє мілководдя. Але й з нею моряки справляються. Ось що розповів груповий інженердиспетчер служби експлуатації річкового та морського флоту (СЕРМФ), капітан усіх груп річкових суден Володимир Губанов:
– Для швидшого проходження перекатів потрібно вантажити флот на менше осідання. Але – менше вантажу, отже, і менше фрахту, відповідно – гірший фінансовий результат рейсу. У такій ситуації злагодженість роботи СЕРМФ, служби безпеки судноплавства, капітанів та екіпажів суден виходить на перший план.
Характерний свіжий приклад солідарності, взаєморозуміння фахівців СЕРМФ та капітанів суден. 13 липня два склади прибули у район так званих свіштівських перекатів – наймілководнішої ділянки нижнього Дунаю. Осідання складів становило 230 – 250 см, офіційні глибини на фарватері – 200 см. Гідрологічною особливістю ділянки є піщані перекати з пухкими «коритами». Для створення можливості продовження руху необхідно провести одну – дві одиниці без якогось запасу під кілем, «позрізати» так звані шалиги, фактично самим собі створити судновий хід. Після цього перекат «оживає», вода промиває «корито», глибини стабілізуються.
Завдання щодо проведення суден було дано теплоходу «Казань». Капітан судна Микола Маньковський, проявивши цілковите розуміння ситуації, виконав поставлене завдання грамотно та оперативно. Завдяки знанням, організаторським здібностям та добрій флотській виучці капітана та його екіпажу, протягом двох діб вдалося провести каравани. Усі вони благополучно, без будьяких наслідків минули лімітуючу ділянку і вийшли на «чисту» воду.
– Сподіваємося на розуміння складності ситуації як з боку працівників флоту, так і працівників інших берегових підрозділів, на їхню допомогу та ділову взаємодію. Лише спільними зусиллями нашу компанію можна підтримувати на плаву та долати мілини, – підкреслив Володимир Запорожан.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |