![]() |
|
Відповідаючи на запитання, що поєднує одеситів та львів’ян, я тепер неодмінно казатиму, що любов до солодкого. У цьому мене переконала довга черга, що вишикувалася до намету компанії «Світоч». Вона представляла свою продукцію в межах Днів Львова, що проходили в Одесі. Охочих покуштувати відомий львівський шоколад можна було побачити як із Преображенської, так і з іншої частини Дерибасівської. І так було із самого ранку протягом двох днів. Покуштувавши шоколаду, хтось одразу купував цілі плитки та батончики. А діти одержували величезне задоволення від faceart’у – адже розмальовані шоколадом обличчя не лише виглядали дуже весело, але й залишали чудову можливість увесь солодкий продукт потім зішкребти та з’їсти.
– «Світоч» веде свою історію з 1882 року, – говорить заступник начальника відділу управління інформаційної політики та зовнішніх відносин Львівської міської ради Марта Іванишин. – Не випадково брендами нашого міста стали кава, джаз та шоколад. Ми побували вже в Харкові, тепер приїхали до Одеси і до кінця року плануємо познайомити із продукцією однієї з провідних кондитерських фабрик країни жителів Дніпропетровська та Луганська.
Марта також підкреслила, що основна ідея Днів Львова – якнайширше представити місто, його культуру та туристичний потенціал. Щоб приїжджаючи до Львова, люди вже точно собі уявляли, що саме вони хочуть побачити і де побувати.
Авторка ідеї Львівського фестивалю «Ляльковий світ» Ірина Сорокіна пропонувала етноляльок та невеличкі сувеніри з кольорового скла (вітраж), виконані художниками Львівської національної академії мистецтв. Різні етнонапрями народних промислів дуже популярні у Львівській та ІваноФранківській областях. Займаються ними переважно вже дорослі, спроможні люди. Хоча опанувати це мистецтво не такто просто: доводиться терпляче та наполегливо витрачати й місяці, і навіть роки на вивчення методик виготовлення тих же етноляльок.
У межах Днів Львова відбулася зустріч львівських туроператорів із представниками 20 туристичних компаній Одеси, яким цікаво розбудовувати внутрішній туризм. Прозвучала несподівана ідея, що два наші міста можна пропонувати в пакеті. Тоді закордонний турист одразу одержить досить повне уявлення про різні частини України.
Поки що, звичайно, складно підбивати підсумки проминулого заходу. Однак участь у ньому мерів міст – Андрія Садового та Олексія Костусєва дозволяє сподіватися, що вже найближчим часом ми довідаємося про цікаві та перспективні домовленості, досягнуті на рівні керівництва двох міст.
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.005Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |