![]() |
|
![]() |
![]() |
Впродовж січнявересня 2011 року облдержадміністрацією отримано 5472 звертання громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 1% менше у порівнянні з даними відповідного періоду 2010 року.
Протягом аналізованого періоду кількість громадян, які звернулися на адресу обласної державної адміністрації, становить 23875.
Серед питань, порушених у зверненнях громадян, у січнівересні 2011 року, першість посідають питання соціального захисту – 1843, що становить 27% від загальної кількості порушених питань.
Далі у рейтингу актуальності питань, порушених у звертаннях громадян до облдержадміністрації, посідають питання комунального господарства, що становить 14% від загальної кількості.
Значна частина звертань з даної тематики отримана від мешканців:
– міст Одеси (зокрема щодо ремонту житла та надання комунальних послуг) та БілгородаДністровського (зокрема щодо незадоволення тарифами на комунальні послуги);
– районів: Біляївського (залишається актуальною проблема винесення мереж ЛЕП «АджаликУсатове» за межі сіл Усатове та Нерубайське), Роздільнянського (стосовно питання налагодження водопостачання).
На третьому місці – питання аграрної політики і земельних відносин – 9%.
Актуальними залишаються питання житлової політики, що становить 7,7% від загальної кількості порушених питань, забезпечення законності та правопорядку – 7% від загальної кількості, економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 3,8%.
Удвічі збільшилася кількість звертань з питань охорони здоров’я – зі 218 за січеньвересень 2010 року до 462 за аналізований період. Даний факт спричинений, зокрема, зростанням кількості звертань громадян з питання надання матеріальної допомоги на лікування.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2010 р. № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» облдержадміністрацією протягом аналізованого періоду зареєстровано та опрацьовано 2909 звертань громадян, отриманих під час роботи урядової телефонної «гарячої лінії».
З метою підвищення правової культури громадян та упередження порушення їхніх прав провадиться інформаційнороз’яснювальна робота серед населення області. На вебсайті облдержадміністрації розміщена та постійно поновлюється інформація про графік особистого та виїзного прийому громадян керівництвом облдержадміністрації і статистичні дані про кількість звертань громадян, отриманих облдержадміністрацією. На підставі затверджених головою облдержадміністрації графіків працюють «гарячі телефонні лінії» (тел: 7189271, 7189284), «телефон довіри» (з понеділка по п’ятницю, з 10.00 до 12.00, за тел. 342812), а також відповідно до розпоряджень голови облдержадміністрації – постійно діюча комісія з питань розгляду звертань громадян при обласній державній адміністрації.
![]() Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
© 2005—2025 S&A design team / 0.004Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я» |