ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Найактуальніші питання – соціальні
10.11.2011 / Газета: Одесские известия / № 125(4252) / Тираж: 18937

Впродовж січня­вересня 2011 року облдержадміністрацією отримано 5472 звертання громадян із пропозиціями, заявами і скаргами, що на 1% менше у порівнянні з даними відповідного періоду 2010 року.

Протягом аналізованого періоду кількість громадян, які звернулися на адресу обласної державної адміністрації, становить 23875.

Серед питань, порушених у зверненнях громадян, у січні­вересні 2011 року, першість посідають питання соціального захисту – 1843, що становить 27% від загальної кількості порушених питань.

Далі у рейтингу актуальності питань, порушених у звертаннях громадян до облдержадміністрації, посідають питання комунального господарства, що становить 14% від загальної кількості.

Значна частина звертань з даної тематики отримана від мешканців:

– міст Одеси (зокрема щодо ремонту житла та надання комунальних послуг) та Білгорода­Дністровського (зокрема щодо незадоволення тарифами на комунальні послуги);

– районів: Біляївського (залишається актуальною проблема винесення мереж ЛЕП «Аджалик­Усатове» за межі сіл Усатове та Нерубайське), Роздільнянського (стосовно питання налагодження водопостачання).

На третьому місці – питання аграрної політики і земельних відносин – 9%.

Актуальними залишаються питання житлової політики, що становить 7,7% від загальної кількості порушених питань, забезпечення законності та правопорядку – 7% від загальної кількості, економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 3,8%.

Удвічі збільшилася кількість звертань з питань охорони здоров’я – зі 218 за січень­вересень 2010 року до 462 за аналізований період. Даний факт спричинений, зокрема, зростанням кількості звертань громадян з питання надання матеріальної допомоги на лікування.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.08.2010 р. № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр» облдержадміністрацією протягом аналізованого періоду зареєстровано та опрацьовано 2909 звертань громадян, отриманих під час роботи урядової телефонної «гарячої лінії».

З метою підвищення правової культури громадян та упередження порушення їхніх прав провадиться інформаційно­роз’яснювальна робота серед населення області. На веб­сайті обл­держадміністрації розміщена та постійно поновлюється інформація про графік особистого та виїзного прийому громадян керівництвом облдержадміністрації і статистичні дані про кількість звертань громадян, отриманих облдержадміністрацією. На підставі затверджених головою облдержадміністрації графіків працюють «гарячі телефонні лінії» (тел: 718­92­71, 718­92­84), «телефон довіри» (з понеділка по п’ятницю, з 10.00 до 12.00, за тел. 34­28­12), а також відповідно до розпоряджень голови облдержадміністрації – постійно діюча комісія з питань розгляду звертань громадян при обласній державній адміністрації.

Автор: Відділ роботи зі зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту