ІА «Контекст Причорномор'я»
Одеса  >  Моніторинги
Як нас обслуговують — Новорічне чудо з гірким китайським присмаком
21.01.2012 / Газета: Одесские известия / № 6(4280) / Тираж: 18937

Сотні років існують традиції та звичаї новорічних привітань з Новим роком, вони пов’язані з подарунками в родині.

Радують подарунками рідних і ті родичі, що живуть у «далеких краях». Так і мене, автора цих рядків, хотіли потішити. Дочка (живе за межами України), враховуючи мій вік, стан здоров’я та слухові вади, передала кошти з проханням купити для себе гучний, «крутий» телефон. У наших крамницях знайти підходящий товар – такий, щоб і дочці було приємно за подарунок – не вдалося. «Знавці» підказали, що в інтернет­магазині можна знайти телефон кращий, сучасніший та дешевший. Погортавши інтернет, знайшов смартфон – новинку електронної техніки, телефон з двома sim­карт­ками, телевізором, інтернетом, радіо, диктофоном, фото­ і відеокамерами та іншими телекомунікаційними новаціями. І всього за 850 гривень. Ну, думаю, потішу дочку, можливо, вона з зятем і не знають про таку штукенцію мобільного зв’язку і за такою ціною. Набираю в інтернеті вказані координати господаря, повідомляю свою адресу і замовляю омріяне чудо техніки. Через кілька годин після замовлення бажаної новинки зателефонував менеджер господаря і повідомив, що за вказаною ціною є в продажу не смарт­фон, а мобільний телефон. Порекомендував купити класний смартфон, але на 425 гривень дорожчий. Я почав з ним торгуватися: як людина похилого віку, пенсіонер, попросив знижки. Співрозмовник зменшив ціну на 50 гривень, і я погодився на даровані дочкою гроші придбати небачену новацію з усіма «наворотами».

Довго чекати не довелося: 3 січня отримав поштове повідомлення на посилку з омріяною електронікою. При її отриманні виникли сумніви щодо вартості покупки. Виявилося, що менеджер невідомого господаря замість обіцяного зменшити ціну, її збільшив. Відмовитися від «дарунку» виявилося неможливо, бо в разі зберігання посилки зростає її вартість. З болем у серці змушений був викупити замовлення. Тримаючи в руках електронне «чудо», здивувався ще більше, бо не знайшов інструкції з користування ні державною, ні російською мовами. Почав освоювати техніку методом тикання в сенсорний монітор. Марно. Кваліфіковані фахівці та знайомі намагалися оживити смартфон, але без докладної інструкції нікому не вдалося це зробити. До того, китайська електроніка виявилась із заводськими дефектами, ще й акумулятор тримає зарядку не більше 5 годин, а потім зникають всі настройки. Правда, в комплект (мабуть, не випадково) входив ще один – про запас.

Замість задоволення від во­лодіння інтернет­покупкою настало розчарування. «Китайське чудо» перетворилось на зайвий непотрібний брухт. Тут я пригадав Закон України «Про захист прав споживачів», але, на жаль, сьогодні в районі відділу з питань захисту прав споживачів не існує. А ошукані шахрайськими діями нечесних продавців споживачі залишаються зі своїми проблемами віч­на­віч, як у відомому прислів’ї: «Рятування потопаючих – справа рук самих потопаючих!» Ще й дружина дорікає, що отак на старості літ «влип», купивши «кота у мішку». Сімдесят п’ять разів зустрічав Новий рік і не вірив у новорічне чудо, а от на 76­му переконався, що воно існує, правда, несправжнє, китайське. Тож хочу своєю розповіддю застерегти читачів від подібних «чудес».

Автор: Анатолій ЧМІЛЬ, пенсіонер, м. Ананьїв


© 2005—2025 Інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
Свідоцтво Держкомітету інформаційної політики, телебачення та радіомовлення України №119 від 7.12.2004 р.
Використання будь-яких матеріалів сайту можливе лише з посиланням на інформаційне агентство «Контекст-Причорномор'я»
© 2005—2025 S&A design team / 0.004
Перейти на повну версію сайту